Miksi tällainen nainen on jäänyt yksin?
Ikä 32. Sievä ja lyhyt. Työmatkapyöräilee. On akateeminen ja vakituisessa työssä. Todella aktiivinen yhteiskunnallisesti, kasvissyöjä ja kierrättää. Matkustelee kylläkin paljon). Ei ole koskaan seurustellut (syy vai seuraus?)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Päteekö paljon? Tekeekö tiettäväksi millainen on?
Pätee - ja paljon.
Ap
Mites se luonne? Tärkein asia kuitenkin parin muodostuksessa.
Kasvissyöjä naiset on usein rasittavia maailman napoja,joilla useimmiten on vielä 1-3koiraa.Montakos koiraa löytyy?
Liian pienet sosiaaliset piirit. Tai tissit.
Mistä tiedät, että hän olisi halunnut parisuhteen?
Yksi koira. On melko kiinni vanhemmissaan (tapaa heitä päivittäin).
Kiitos pohdinnoista. Mietin vain vieläkö järkkäisin hänelle sokkotreffejä. Kaverista kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On itse sanonut. Lapsenkin haluaisi. Mutta ei näe mitään vikaa itsessään vaan vastapuolessa. Toki varmaan vikaa ollut treffikumppaneissakin.
Ap
Miehet eivät uskalla lähestyä? Itsetunto-ongelmia. Ehkä ei koe olevansa valmis parisuhteeseen.
Ja on aina innokas treffailemaan. Treffit jäävät aina vain yhteen kertaan. Ja haluan kaverilleni vilpittömästi hyvää vaikka muuta voi varmaan viesteistä luulla.
Voisin omatkin huonot puoleni tähän luetella mutta jätetään ne toiseen kertaan.
Ap
Liian lyhyt? Miehet yleensä skippaa lapsenkokoiset.
kipakka ja topakka kaikkitietäjä joka olettaa että mieskin selviää kahdella itupurkilla per päivä
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi, että on kasvissyöjä!
jos tämä oli tarkoitettu vitsiksi, niin oli kyllä erittäin huono.
Ja jos oli ihan vakava heitto, niin kertoo kaiken tästä kommentoijasta.
Jos ei näe itsessään mitään vikaa niin sellainen voi näkyä ulospäin ylpeytenä ja sellaisena että pitää muita alempiarvoisena. Vaikka sitä ei korostaisi mitenkään niin kyllä se huokuu ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On itse sanonut. Lapsenkin haluaisi. Mutta ei näe mitään vikaa itsessään vaan vastapuolessa. Toki varmaan vikaa ollut treffikumppaneissakin.
Tulee tuosta naisesta ihan mieleen mun entinen naisystävä. Oli juuri samanlainen kaikkitietävä mulkku.
Päteekö paljon? Tekeekö tiettäväksi millainen on?