Liikuntaharrastukseen liittyvä juttu
Olen harrastuksekseni ryhmäliikunnanohjaaja. Olisi tulossa yksi viikonloppukokoontuminen ohjaajien kesken, missä jokainen ohjaisi pari biisiä.
Mua puoliksi ärsyttää koko homma, aika moni on tämän ohjaajastatuksensa myötä niin "olevinaan". Toisaalta taas henk. koht. olen tykännyt kehittyä lajissa ja ohjaajana. En vaan ymmärrä miten olemme ns. parempia ihmisiä =)
Nyt vaan mietin, millä asenteella jaksan tuon viikonlopun... Että valitsenko biisit jotka tunnen 110% eli voin säilyttää kasvoni ja olla itsekin olevinani.. vai ottaisinko pari itselleni tuntemattomampaa biisiä, opettelisin niitä ja jos mokaisin niin mokaisin..=)
Kommentit (3)
Ehkä enemmän sellaiseen terveellisyyden ihannointiin, mutta tietenkin (heidän mielestään) se näkyy päällepäin, miten joku syö ja elää..
Kyllähän se näkyykin, mutta tuo vaan vahvistaa sitä, että en ikinä ikinä ikinä osallistu mihinkään ohjattuun hyppypomppupotkupumppaamisjumppaan:)
Ja kehotan kaikkia muitakin harkitsemaan tarkkaan.
En osaa nyt vastata, mutta onpa hassua, että ko. ammatin ihmiset pitävät itseään jotenkin parempina. Ulkonäköönkö se liittyy?