Miksi joidenkin pitää niin kovasti yllyttää muita hankkimaan jotain, esim kevytuntuvatakkia?
Toisesta ketjusta tuli mieleen, että miten joitakin ihmisiä rassaa niin paljon se, että joku toinen ei tunne tarvitsevansa kevytuntuvatakkia, älypuhelinta tai jotain muuta asiaa, mikä kaikilla muillakin on tai jotenkin mukaa kuuluu olla. Ärsyttääkö näitä jankuttajia, että joku uskaltaa olla erilainen?
Mun ystäviä esimerkiksi tuntuu risovan ihan älyttömästi se, etten ole Facebookissa. Ei vaan kiinnosta yhtään. Mulla ei myöskään ole älypuhelinta, vaikka töistä saisin sellaisen heti. Enkä halua samanlaiseksi someriippuvaiseksi kuten ystäväni, jotka hyppää aina kun puhelin piippaa, vaikka se puhelin on valmiiksi liimautunut käteen. En muista minä vuonna olisi viimeksi tavattu niin ettei muilla ole kahvilassa tai ravintolassa puhelin koko ajan pöydässä, vaikka voisihan sen pitää käsilaukussa.
Kommentit (4)
Tai kun joku hankkii lapsen, niin jokaisen vapaaehtoisesti lapsettomankin pitäisi niin tehdä, vaikkei ehkä ole lapsellekaan parhaaksi moinen .
Oi, samaan sarjaan menee matkakohteet - kyllä teidänkin pitää mennä thaimaaSEEN! Ei mitään väliä sillä, ettei kiinnosta meidän perhettä yhtään. Viihdytään mökillä ja Lapissa.
Muistuu mieleen nämä verkostomarkkinointiuskovaiset. Ternimaidoke, kapselikahvit, mukavitamiinit. Mitä näitä nyt oli? Millään ei mene jakeluun, ettei ylihintainen roska kiinnosta.
Sama juttu näiden johonkin harrastukseen hurahtavilla. Joku rakastaa avantountia ja sinne pitäisi väkisin mennä vaikka sanoo tuhat kertaa että vihaa kylmää vettä. Tai joku innostuu jostain judosta tai crossfitistä ja kyllä kaikkien pitää myös alkaa sitä harrastamaan kun se on niin ihanaa.