Miehet: onko yhtäkään lyhyttä kampausta, joka päihittää pitkät hiukset? (naisella)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Uma Thurmanin Pulp Fiction -tukka.
Älä vaan kuvaa laita. Me kaikki tiedetään mitä tarkoitat.
Not
Sinccis
Aika typerä keskustelu. Ei se suosio mistään hiuksista ole kiinni. Itselläni on kauniit pitkät ja paksut hiukset ja olen aina ollut kuin ilmaa miehille, vaikka miten laittautuisin. Naisilta olen kyllä saanut kehuja.
Ei ole. Suorat perseeseem ulottuvat hiukset tai sitten kiharat vähintään olkapäille asti. Siinä ne parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Polkka voi olla tosi sexy, sellanen kaulaan asti ulottuva. Ja tumma. Nam.
Hakkaa pitkän tukan mennen tullen.
Kananpersetukka on kans tosi sexy ;)
Niin Ihqu
Sinccis ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä keskustelu. Ei se suosio mistään hiuksista ole kiinni. Itselläni on kauniit pitkät ja paksut hiukset ja olen aina ollut kuin ilmaa miehille, vaikka miten laittautuisin. Naisilta olen kyllä saanut kehuja.
Typerä olet sinä, kun keskustelet ihan eri asiasta.
Kysyttiin miehiltä, että mikä on paras tukka. Ei kuka on suosituin.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Polkka voi olla tosi sexy, sellanen kaulaan asti ulottuva. Ja tumma. Nam.
Hakkaa pitkän tukan mennen tullen.
Mistä alapeukut? Itse nyt vaan tykkään enemmän lyhyemmistä hiuksista, ja nyt en tarkoita ihan lyhyttä poikatukkaa vaan sellasta puolipitkää. Kauniit kasvot on sitäpaitsi tärkeämmät kuin pelkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Kapeakasvoisella roikkuva tukka voi tehdä haudankaivajan näköiseksi, mutta lyhyt sopii hyvin.
Esim Maria Ylipää lyhyessä tukassa on omalla tavallaan tosi upea, eikä kukaan kyseenalaista hänen naisellisuuttaan.
Onhan näitä muitakin, maailman kauneimpia lyhythiuksisia naisia: Marilyn, Diana, Audrey Hepburn, Doris Day ym ym
Jos sä et ole suosittu, niin siihen voi olla 1000 muutakin syytä.
Sulla on
Huonot hampaat
Vino koukkunenä
Kierot silmät
Pienet tissit
Ylipainoa
V-mäinen asenne, kuten tässä ketjussa
1000 muuta syytä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Entä jos nainen on oikeasti todella ohuthiuksinen? Näyttääkö se sitten oikeesti paremmalta, että on sellainen ohut siimaponnari tai läpikuultavat hiukset auki ollessaan? Eikö millään ole mitään väliä kunhan vain on pitkä tukka? Ap
Mites peruukki? Itse olen harkinnut tätä kun oma tukka on tosi ohut ja ruma eikä lyhyt tukkaedes sovi. kiinnostaisi kuulla miten miehet suhtautuisivat tällaiseen? vai onko vaan parempi olla omalla, joka muistuttaa tällaista:
http://www.drhealthclinic.com/wp-content/uploads/2017/06/pattern-hair-l…
Voi se olla kurja olla peruukissa, hiostaako ja miten ne omat hiukset siellä alla voi. Miten kaikki urheilut ym? On tosi kurjaa olla ohuthiuksinen (itsekin olen), mutta en ottaisi peruukkia. Aika lyhyenä pidän kyllä, sellaiset n 10-15 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapeakasvoisella roikkuva tukka voi tehdä haudankaivajan näköiseksi, mutta lyhyt sopii hyvin.
Esim Maria Ylipää lyhyessä tukassa on omalla tavallaan tosi upea, eikä kukaan kyseenalaista hänen naisellisuuttaan.Maria Ylipää on TODELLA kaunis.
Ruma sisältä ainakin, pilkkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Entä jos nainen on oikeasti todella ohuthiuksinen? Näyttääkö se sitten oikeesti paremmalta, että on sellainen ohut siimaponnari tai läpikuultavat hiukset auki ollessaan? Eikö millään ole mitään väliä kunhan vain on pitkä tukka? Ap
Mites peruukki? Itse olen harkinnut tätä kun oma tukka on tosi ohut ja ruma eikä lyhyt tukkaedes sovi. kiinnostaisi kuulla miten miehet suhtautuisivat tällaiseen? vai onko vaan parempi olla omalla, joka muistuttaa tällaista:
Voi se olla kurja olla peruukissa, hiostaako ja miten ne omat hiukset siellä alla voi. Miten kaikki urheilut ym? On tosi kurjaa olla ohuthiuksinen (itsekin olen), mutta en ottaisi peruukkia. Aika lyhyenä pidän kyllä, sellaiset n 10-15 cm.
Lisäkkeitä saa myös aidolla hiuksella.
Sinccis
Tiedän kun exä käytti lisäkkeitä.
Onko ihmisen kauneus kiinni hiusten pituudesta?
Audrie Hepburn, se lyhyttukkainen missimme, ja Marilyn monroe, Sophie Loren.....
Kaunis nainen on kaunis lyhyilläkin hiuksilla. Moni julkkis on rumentunut leikattuaan lyhyet hiukset esim. Kaley Cuoco, Scarlett Johansson, Katy Perry. Hyppyrinenä tulee esiin tai sitten näyttää miehekkäältä. Kauniskasvoisia lyhythiuksia ovat mm. Halle Berry, Winona Ryder, Pink. Lyhyt polkkatukka sopii monelle, ellei ole todella pyöreäposkinen. Eli kaunis kampaus sopii hiuslaatuun ja kasvojen malliin. Pitkät hiukset eivät myöskään automaattisesti takaa kauneutta, nainen voi olla ruma pitkillä hiuksilla.
Mulla on taas nykyään niin paksut hiukset että luullaan peruukiksi , mutta on oikeasti silkkimäistä luonnonkiharaa miljoonia. Priorinilla sen sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Maria Ylipää lyhyessä tukassa on omalla tavallaan tosi upea, eikä kukaan kyseenalaista hänen naisellisuuttaan.Onhan näitä muitakin, maailman kauneimpia lyhythiuksisia naisia: Marilyn, Diana, Audrey Hepburn, Doris Day ym ym
Tässä ei taas ole ymmärretty mitään.
Esim.
Halle Berry on kaunis nainen lyhythiuksisenakin, ei sitä kukaan kiistä,
Mutta
Halle Berry on paljon kauniimpi pitkähiuksisena.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas päinvastoin hentoiset lyhyet hiukset, mutta aina ollut miehiä ympärillä pörräämässä, vaikka olen naimisissakin - mutta olen muuten nätti, iloinen ja räväkkä. Laihakaan en ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Jos sinulla on hiukset, niin älä edes harkitse jotakin noloa tyrkkyperuukkia. Ymmärrän hyvin, jos jollakin syöpäpotilaalla tms. on peruukki, mutta en muuten.
Joudun käyttämään peruukkia sairauden vuoksi (ei syöpä) ja tulen surulliseksi kun huomaan joidenkin ihmisten ajattelevan peruukista noin. Olenko siis mielestäsi nolo ja tyrkky peruukissani?
Keksit juuri määritelmiä omasta päästäsi.
Sinccis
Mäkin voisin sanoa, että pitkät hiukset ulottuu varpaisiin ;)