Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näet ja kuulet ympäristössäsi juuri nyt?

Vierailija
02.03.2019 |

Minä olen olohuoneessa, edessä on sanomalehtiä pöydällä, puoliksi tyhjennetty namikulho, ikkunan ääressä lemmikkirotta häkissään rapsuttelee itseään, ulkona on kolean ja tuulisen näköistä. Esikoinen on suihkussa, kuopus yskii huoneessaan ja lukee historian kokeeseen, vessassa hurisee kuivausrumpu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sohvalla. Ikkunan takana kuopus nukkuu vaunuissa päiväuniaan. Toinen lapsista selaa kirjaa samalla sohvalla, kolmas on suihkussa treeniensä jälkeen. Mies imuroi. Mä syön salaa karkkia. Väsyttää.

Vierailija
2/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu muuta kuin oma satunnainen huokailuni, hiiren näpsäytykset ja tekstin naputtelu läppärillä. Liikaa sotkua olohuoneessa, hyvä kun olen selin. Ehkä huomenna tai alkuviikosta voisi pitää siivouspäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörppäyksen ääniä kaljatölkistä ja seinäkellon raksutus. Ilmastoinnin kohina.

Vierailija
4/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen katon, seinät, ovet, ikkunan, verhot ja sängyn peittoineen. En kuule ihme kyllä nyt mitään, puoliso laittoi juuri lapset välipalalle, joten ovat ihan hiljaa.

Vierailija
5/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla on kirjapino, jota voisin lukea. Lattialla näkyy nätisti pedattu lapsen patja, hän on sairaana ja viime yönä leiriytyi viereen. Toi koristetyynyjä siihen päälle päiväksi sekä lautapelejä vierelle. Oikealla puolella ikkuna jossa näkyy lumen pöllyäminen.

Hiljaista.

Nuoremmat lapset ovat nyt katsomassa elokuvaa kotiteatterissa. Vanhin lukee kirjaa seinän takana ja kuuntelee kai musiikkia kuulokkeillaan. Mies koodaa koneellaan. Minun on vaikea keskittyä mihinkään juuri nyt enkä jaksaisi aloittaa mitään uutta. Selaan siis vain nettiä.

Vierailija
6/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa Vallan Linnake.

Kristallilasissa on tilkka viskiä. Linnut laulavat häkissään ja tiskikone vetää viimeisiään. Kohta ostetaan uusi.

Vierailija
7/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla istun. Mies katsoo vieressä youtube-videoita tv:stä. Lapset viereisessä ruokailuhuoneessa touhuavat puhelimillaan ja syövät viikonloppuherkkuja. Kello raksuttaa seinällä ja takkatuli rätisee hiljalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan