Jätkällä halpa auto :-( Jotenkin itsekin tuntee olonsa halvaksi sellaisesta noustessa...
En ole pinnallinen ihminen. Se pois minusta. Mutta en voi mitään sille, että isäni aina osti UUDEN Mercedes-Benzin kolmen vuoden välein. Hän sanoi, että kunnioittaa perhettään sillä tavoin, että perhe saa turvallisimman mahdollisen kuljetuksen. Nyt omalla jätkällä on joku yli 5 vuotta vanha Golf. 😖 Ymmärrät kai tunteen... Miksi jätkä ei kunnioita minua???
N22
Kommentit (23)
Nyt oli jo huono... Koita vähän uskottavammin ensi kerralla.
No nyt oli huonolaatuinen trolliyritys.
Sullon oikeus sun tunteisiis. Jätä se sika!
T: Naisellinen nainen, itsenäinen feministi, äiti ja ihminen ja bloggaaja
Miksi et osta omaa autoa? Jokainen itseään kunnioittava nainen ajaa omalla autolla eikä vaadi kyytejä toisilta.
Onpa todella onneton trolli. Siitä huolimatta toteaisin, että ajan 12 vuotta vanhalla Golfilla ja auto on vain väline, jolla pääsee sujuvasti paikasta A paikkaan B. Joku iso Mersu on vain väline, jolla voi yrittää peitellä omaa pienuuttaan.
Osta hienompi ja ajelette sillä.
t. Näihin provoihin totaalisen kyllästynyt
Yli 20 vuotta vanha VOLVO alla, hyvin pelittää.
Kato, meilläki 20 v vanha volvo! Ja mies mitä parhain.
Minä ajan vuoden 2005 pikku citikalla, vaikka tienaan 4370 euroa kuussa. Auto on tosi huono sijoitus.
Itse olen jo yli neljänkymmenen vuoden ehtinyt mies, joka ei ole koskaan edes omistanut autoa. Tämä on varmaan epäkunnioittavaa lähes kaikkia ihmisiä kohtaan? Tämä palsta ei ikinä petä. Oppii joka päivä jotain uutta.
Tosi huono provoyritys.
Suomalainen autojen keski-ikä on 13v nurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo yli neljänkymmenen vuoden ehtinyt mies, joka ei ole koskaan edes omistanut autoa. Tämä on varmaan epäkunnioittavaa lähes kaikkia ihmisiä kohtaan? Tämä palsta ei ikinä petä. Oppii joka päivä jotain uutta.
Oletko huono köyhä?
Mirjami
Niinhän se nykyisin on, hienompaa on nousta Mersusta kaupungin vuokrakasarmi pihassa kun volkkarista omistusasunnon pihassa. Tämä sama ilmiö näkyy muussakin "heti kaikki mulle nyt" vaikka sitten vipillä velaks korolla josta ei selvii mut ainakin vähän aikaa oli hienoo..
Ehket ansaitse kunnioitusta, koska kutsut häntä jätkäksi.