Vieläkö olet tänään käynyt Alkossa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Yks kalliimpi viini illallisen kans, ollaan miehen kanssa kahdestaan. Sit ostin isomman Dry Vodkan että pääsee känniin.
Dry vodka 😊
Vierailija kirjoitti:
En ole koska haluan elää pitempään kuin Matti Nykänen. Paljon paljon pitempään. Alkoholi on hermomyrkkyä.
Ai loput 20 vuotta hoitajien armoilla attendossa? Ei kiitos. Ennemmin lähden, kun järki vielä pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koska haluan elää pitempään kuin Matti Nykänen. Paljon paljon pitempään. Alkoholi on hermomyrkkyä.
Ai loput 20 vuotta hoitajien armoilla attendossa? Ei kiitos. Ennemmin lähden, kun järki vielä pelaa.
Minä en asu Suomessa ja ole koskaan kenenkään armoilla. Te kaikki olette minun armoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset! 🙂
En ole käynyt. Miksi kävisin, koska en juo alkoholia?
Tulihan siellä käytyä - Diplomatico Mantuano-rommia pullollinen sekä pari alkoholitonta olutta.
Kävin. Minttulikööriä ja lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en asu Suomessa ja ole koskaan kenenkään armoilla. Te kaikki olette minun armoillani.
Oletko Putin vai Kim Un joku?
Carilloa, Carilloa ovat pulloni minun ja silmät jotka seisoo ovat tomaatteja...
Tesoma on kyllä niin spurku slummia että.