Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö miehesi sota-ajan sijoitukset ja onko sillä merkitystä?

Vierailija
01.03.2019 |

Noin 280 tuhatta mistä on kelpuutettu sota-ajan vahvuuteen. Tiedätkö miehesi sijoituksen ja hävettääkö jos miehesi ei ole kelpuutettu sota-ajan vahvuuteen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja liian vanha rintamalle pelkillä alikersantin natsoilla. Eikä hävetä tippaakaan. 

Vierailija
22/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, oli intissä keittiömiehenä ja nyt on sijoitettu Hornetin ajajaksi. Ikää 58 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sijoitusta eikä kovin helposti tulekaan. Onnettomuudessa tullut selkävamma vaikeuttaa arkeakin, eli ei pärjää kuin juuri ja juuri istumatyössä.

Vierailija
24/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Nyt on jo nostoväessä. Ei ole merkitystä, ne sijoituksetkin tuppaa muuttumaan ( kuulema).

Vierailija
25/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias mies ja sijoitukseni ei ole enää siellä missä ruuti varsinaisesti palaa, vaan enempi taustalla mutta vähintään yhtä tärkeässä tehtävässä. Se on hyvin salainen, edes vaimoni ei tiedä kuin tehtävänimikkeen ja maakunnan tarkkuudella paikan. Jotain ylimalkaista olen kertonut siitä minkä kaltaisesta jutusta olisi kyse. En saisi kertoa mitään, mutta ihan yleisen mielenrauhan vuoksi olen kertonut sen verran että osaa sitten aikanaan suhtautua esimerkiksi tappioista kertoviin uutisiin ilman turhaa paniikkia.

Vierailija
26/26 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin. Nyt on jo nostoväessä. Ei ole merkitystä, ne sijoituksetkin tuppaa muuttumaan ( kuulema).

Mitään nostoväkeä ei ole enää olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi