Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko kiinnostukseni jos hyppään sänkyyn ihastukseni kanssa? ov

Vierailija
21.02.2013 |

Olen ollut ihastunut jo vuoden ajan tuohon mieheen. Pyörii ajatuksissa päivittäin, tai ainakin melkein päivittäin. Siitäkin huolimatta että voi mennä parikin viikkoa etten näe ko. henkilöä ollenkaan.

Vuosi sitten olin juhlimassa ystävän synttäreitä baarissa. Tutustuin mieheen yhteisten tuttujen kautta. Ihastuin heti pitkään, tummaan, söpöön mieheen, plussana se ettei ollut koko ajan äänessä. Pyysin hitaille ja mies tuli. Muistan vieläkin miltä hänen kätensä tuntuivat ympärilläni ja kuinka hyvälle tuoksui. Baarista lähdön jälkeen mentiin hänen kotiinsa jatkoille porukalla. Mies oli kohtelias ja asiallinen, ei yrittänytkään vongata sänkyyn. Sitten kun tein lähtöä kaverin kanssa, mies kysyi minulta onko minun pakko mennä ja pyysi puhelinnumeroa. En tiedä mikä ihme minuun meni, en suostunut antamaan numeroa. Se harmittaa vieläkin.

Kuukauden kuluttua olin jälleen baarissa (tällä kertaa toisen ystävän synttäreillä, yleensä käyn baarissa pari kertaa vuodessa) ja arvaatte varmaan kuka sinne myös tuli. Mulla välittömästi perhosia mahassa. =) Tämä tietysti tuli heti juttelemaan ja loppuillan vietimme samassa pöydässä. Hänen kaverinsa tuli sanomaan jossain vaiheessa iltaa että mies oli sanonut ettei tätä haittaa minun lapseni. En oikein ymmärtänyt mikä oli tarkoituksena tuossa paljastuksessa...

Mies pyysi minua taas kotiinsa jatkoille ja lähdin. Veti syliinsä istumaan ja silitteli selästä. Kertoi ettei ole voinut unohtaa minua. Juteltiin niitä näitä kunnes selvisi että mies on 26-vuotias, minua 9 vuotta nuorempi. Vaikka ikä ei varsinaisesti ole mulle iso asia, on 9 vuoden ikäero kuitenkin aika paljon (silloin kuin mies on nuorempi). Lisäksi mies oli luullut minua itseään noin 3-4 vuotta vanhemmaksi. Lähdin sitten kotiin, en osaa sanoa mikä tuossa ikäerossa minua niin järkytti.

Olen nähnyt häntä toisinaan, kaupassa ja yhteisten ystävien luona. Aika jännä juttu etten ole häntä aikaisemmin nähnyt ja nyt tulee lähes joka viikko jossain vastaan. Tai voi olla etten ole vain huomioinut häntä. Mutta joka kerta kun näen, tunnen ne samat perhoset vatsassa ja mieskin katselee minua erilailla kuin muita paikalla olevia.

Haluaisin käydä kysymässä mieheltä mitä tämä minusta tahtoo vai tahtooko mitään. Toinen puoli minusta haluaa jättää asian sikseen ja olla nolaamatta itseään. Mietin ettei mies kuitenkaan halua selvästi vanhempaa yh-äitiä. Tai korkeintaan haluaa seksiä. En myöskään tiedä haluanko miehestä jotain vakavampaa vai kaatuuko juttu sänkyyn hyppäämiseen. Haluan sänkyyn hänen kanssaan, seuraavaksi haluan jotain vakavampaa ja sitten taas en halua yhtään mitään koko miehestä.

Mitä mun pitäis tehdä? Koskaan aikaisemmin en ole edes miettinyt seksisuhdetta, enkä koskaan harrastanut yhden yön juttuja. Ne ei ole olleet minua varten. Mutta tämä mies saa pasmani niin sekaisin etten tiedä mitä tahdon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään vastattavaa. Edes tilastoja tai mutu-tuntumaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi