Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jokaisesta taloyhtiöstä löytyy aina se yksi...

Vierailija
01.03.2019 |

.. harmaa k*nanpersetukkainen nainen, joka on päästään vialla? Tulee ikkunan taakse töllistelemään tai huutelee törkeyksiä pihalla ja yleisissä tiloissa. Tänään häkkivarastolla olin saada sydärin kun sinne tuli meidän taloyhtiön crazy gray lady rynkyttään niitä häkkejä ja huutamaan v-ttua ja stnaa ja huusi vielä mulle h-raa perään kun poistuin paikalta. Olen asunut elämäni aikana kuudessa taloyhtiössä ja aina AINA tämmöinen hyypiö siellä on :D Samaa sanovat kaikki muutkin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei meillä ainakaan. Perinteinen kyttärieläkeläinen kylläkin.

Se kyttärieläkeläinen on tuo kananp*se vanhempana ja seniilimpänä.

Vierailija
22/25 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset versiot näistä jopa pahempia. Voivat harrastaa myös tihutöitä toisten omaisuudelle ja varastaa. Jos jollain on lapsia, nämä ovat hänen mielestään automaattisesti syypäitä kaikkiin rikkeisiin mitä taloyhtiössä tapahtuu. Esim roska maassa, lapsi heittänyt tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että omistaa asuntonsa, tosiaankaan tee ihmisestä täydellistä, vaikka näin usein väitetään sekä täällä av:lla että muualla. Kyllä niitä asuntojen haltuunottojakin joudutaan tekemään, usein syy on juopottelu+siivottomuus+häiritsevä käyttäminen, kaikki yhdessä. 

Vierailija
24/25 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rivarissa on yks hullu nainen joka päästää kolme kissaansa ulos työpäivän ajaksi. Kissat pyydystää alueen pikkulinnut ja oravat. Paskovat pihoille minkä ehtivät.

Minä olen loukuttanut naapureilta jo neljä vapaana juoksevaa kissaa. Ajan paljon työmatkaa ja toimitankin näitä kissoja sitten ihan toiselle puolelle Suomea eri löytöeläintaloihin - siinähän omistajat hakevat sitten...

Vierailija
25/25 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän rivarissa on yks hullu nainen joka päästää kolme kissaansa ulos työpäivän ajaksi. Kissat pyydystää alueen pikkulinnut ja oravat. Paskovat pihoille minkä ehtivät.

Minä olen loukuttanut naapureilta jo neljä vapaana juoksevaa kissaa. Ajan paljon työmatkaa ja toimitankin näitä kissoja sitten ihan toiselle puolelle Suomea eri löytöeläintaloihin - siinähän omistajat hakevat sitten...

Niin, aivan varmasti olet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi