Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä kuulla miehen kakkalle meno- ilmoitusta

Vierailija
21.02.2013 |

Onko normaalia, et yli 40v. äijä ilmoittaa, kun menee aamukakalle? Jos meillä on yhteinen vapaa-aamu, saan aina kuulla tämän asian. Arvaatkaa oliko sillon mukavaa, kun ukko oli lomautettuna ja minä äippälomalla, joka aamunen kakkalle meno-ilmoitus?! :-o

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huonosti koulutettu mies. Nyt alat opettamaan sitä.

Ekaksi, kiellät sanallisesti tuollaisen käytöksen. Jos ei usko, seuraavaksi estät sitä menemästä vessaan joka kerta kun ei ole totellut, et anna mennä wc:hen kunnes sontii  housuunsa.

Huousut joutuu tietysti itse pesemään. Tämän jälkeen pidetään ankara puhuttelu !

Tämä on rankka metodi, mutta tepsii kyllä useimpiin tällaisiin tapauksiin.

Ainoastaan hankalimpien ongelmatapausten kanssa joudutaan menemään ihan äärimmäisiin koulutuskeinoihin. Tällöin kakkaamishöpöttäjälle asennetaan suukapula pariksi kuukaudeksi. Se estää kaikenlaisen höpöttämisen kokonaan ja se poistetaan vain ruokailujen ajaksi.

Vierailija
2/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et yksinkertaisesti sano, että et halua hänen ilmoittavan? Mies tuskin käy tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se jäisikin vain tähän, mutta kun saa samantapaisen ilmoituksen ja selonteon monesta muustakin arkipäiväisestä asiasta, esim. jääkaapin oven avatessaan mies joka jumalan kerta ilmoittaa tyyliin "taidan syödä sitä-tai-tätä" - minulle kun on ihan yhdentekevää ottaako hän esim. sen lihapiirakan nakeilla vai juustolla...

Vierailija
4/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sananvapaus, sinulla on vapaus olla kuuntelematta.

Vierailija
5/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä seuraavalla kerralla että tarviiko tulla pyyhkimään vai miksi ilmoitat asian.

Tuohan on tosiaan jonkun pikkulapsen kohdalla ymmärrettävä ilmoitusasia mutta aikuisen kohdalla käsittämättömän junttia.

Vierailija
6/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologinen höpöttäjä, eli selittää itselleen kokoajan mitä tekee.

Oli työkaverina samanlainen, pitemmän päälle ärsyttävä.

Vierailija
7/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko aamuäreä, vai miten tuommoinen nyt voi ärsyttää sua?

Vierailija
8/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana :D Ihme mies sulla... Mun mies ei edes piereskele mun kuullen. Onneksi. Kakka- tai pieruhuumori ei muhun iske.

Vierailija
9/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minä aamuäreäkin toisinaan, mutta vaikken olisikaan, en jaksa aikuisen ihmisen kakkaamisia kuunnella. Olen mä siitä joskus sanonukkin, mut ukko sano, et on tainnu lapsuudest jäädä kakkallemenoilmoitus.... Vittu! :D:(

ap

Vierailija
10/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Täytyy olla hyvin asiat,kun tuommosesta jaksaa valittaa...:)

Vierailija
11/11 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aika usein myös kuvailee sitten jälkikäteen tapahtuman.