Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän olevani hankala ihminen, mutta nyt haluan valittaa.

Vierailija
21.02.2013 |

Elikkä mieheni veli täyttää 30v. Tuli kutsu ravintolaan, eivät siis tarjoa mitään kakkukahveja kotonaan, vaan jos haluaa osallistua synttäreille pitää mennä ravintolaan syömään.

Tuli sitten sähköpostitse ne ruuat, joita saamme valita (ravintolapäällikkö on siis näitä päättänyt, olisi ravintolalle tietysti liian hankalaa jos jokainen saisi valita mitä itse haluaa syödä, niin rajoitetaan sitten valikoima kunnolla).

1 naudan ulkofilepihvi, 1 naudan sisäfilepihvi, broiler ja pastaa tomaattikastikkeessa + vuohenjuusto, grillattua munakoisoa tai uuniperuna+salaatti.

Jiihaa mikä valikoima!

En todellakaan aio maksaa pihvistä, jota olisi pakko syödä kypsänä koska olen raskaana.

En siedä vuohenjuustoa.

Eli menen sitten sinne syömään jonkun hikisen uuniperunan ja salaattia!?

Olisi se saakelin ravintolapäällikkö voinut siihen rajoitettuun listaan laittaa sitten vielä edes ribsit tai hampparin!

Mun ei tee mieli ollenkaan mennä sinne ravintolaan....

Kun pitäisi tietysti joku lahjakin hommata sille veljelle, ja menee sitten rahaa lahjaan, ja meidän ruokiin ja juomiin, ja mies on työtön ja itse en edes tiedä milloin KELA saisi käsiteltyä sairaspäivärahahakemukseni kun jouduin jäämään sairaslomalle reilusti ennen äitiysloman alkua....

Kuten jo sanoin otsikossa, tiedän olevani hankala....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi ompa elämäsi nyt toooosi hankalaa :D

Mikä vika on kypsässä pihvissä?? Ja syöt niistä sen minkä pystyt. Niin ne muutkin tekevät. Mahdotonta löytää kaikille sopivaa ruokalajia!

Vierailija
2/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No ei tarvii tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, mulla on takana kolme lasta (= kolme raskautta) ja ihan jokaisessa olen syönyt naudanlihaa mediumina. Ihan terveitä lapsia nuo ovat kaikki. Eli ehkäpä sä nyt sen pihvin voit syödä? Ota se sisäfile, niin ei ole edes rasvaa niin paljon. Tai ulkofile kypsänä, niin ei ole niin kuiva ja tuo ongelmakin poistuu.

Vierailija
4/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään synttäreille ole pakko osallistua. Mikset ilmoita, ettet mene. Silläs siitä pääset eikä tarvi maksaa penniäkään. Niin minä ainakin tekisin.

Vierailija
5/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmarra, teidat on siis kutsuttu, mutta joudutte maksamaan itse?

Vierailija
6/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää maksaa ruuat itse niin tuskin sitten odotetaan lahjaa.

Vierailija
7/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. En minä menisi kyllä synttäreille, jossa joutuisin itse maksamaan syömiseni. Saisivat juhlia ihan keskenään.

Vierailija
8/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on toi munkin mielestäni niin surkea lista, että en menis ollenkaan. Siis maksoi tai ei. (monet järjestää ravintolaillalllisia niin että jokainen maksaa itse). Mutta jos listalla on käytännössä joko naudanpihviä, sitkeää naudanpihviä tai jotain mössöpastaa niin huhhuh - EIkö yhtään kalaa? lammasta? Oikeaa kasvisruokaa? Grillattu munakoiso ei varsinaisesti ole mikään kasvisruoan kruunu ja mikä toi uuniperuna  pääruokavaihtoehtona on?

Onks tää joku Rosso? Manhattan stakehouse? Amarillo?

Ei varmaan kuitenkaan mikään oikea ravintola...

Vierailija
9/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola on Parilla... Johon suhtaudun nihkeästi muutenkin nykyään koska olivat hukanneet meidän pikkujouluvarauksen viime vuonna, kun yhdistyksen puheenjohtaja oli jo keväällä varannut kabinetin, ja vielä kuukausi ennen sovittua päivää soittanut ja varmistanut että kaikki on kunnossa, niin kuitenkin kun sitten menimme niin varausta ei löytynytkään mistään.

(Onneksi puheenjohtajallamme oli sähköpostissa kuintenkin mustaa valkoisella todiste että keväällä oli varattu, ja varaus vastaanotettu ka hyväksytty).

Kiitos teille jotka ymmärrätte miksi nyt olen hankala =D

Vierailija
10/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi syödä tuota kanaa? Pyydät jättämään sen vuohenjuuston pois.

Vierailija
11/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voisin pyytää että saisin kanan salaatilla...

Vierailija
12/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sehän olis liian helppoa ja sitten ei sais enää valittaa.

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 11:49"]

[/quote]

Vierailija
13/13 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 11:55"]

Mut sehän olis liian helppoa ja sitten ei sais enää valittaa.

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 11:49"]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi