"Virolaiskaunotar" Anu Saagim käytti geishakuulia Ylen suorassa lähetyksessä
kaunotarko?
http://is13.snstatic.fi/img/658/1288541933597.jpg
Minä näen keski-ikäisen ikäisensä ryppyisen naisen jolla muotopuoli suu.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288541936577.html?pos=ok-nln
Virolaiskaunotar teki erikoisen tempun Ylen Puoli seitsemän –ohjelmassa keskiviikkona.
Ylen TV1:n Puoli seitsemän –ohjelmassa liikuttiin keskiviikkona "Seksiviikko"-teeman mukaisesti navan alapuolella.
Ohjelman lopussa oli esiteltiin lantionpohjan lihasten harjoittelua, ja studiossa annettiin ohjausta niin sanottujen geishakuulien käytöstä. Ohjelman vieraana ollut Anu Saagim innostui siinä määrin teemasta, että laittoi kuulat housuihinsa.
- Menikö sisään? ohjelman toimittaja uteli.
Kun ohjelma loppui Saagim kaivoi taas kuulat käteensä, tarjosi niitä miestoimittajalle ja lopulta nuuskaisi itse.
Saagim kertoi ohjelmassa, että kuulat ovat hänelle tuttuja jo nuoruuden tyttöjenilloista.
Seksivälineitä kauppaavan Kaalimato.com-sivuston mukaan geishakuulia käytetään seksuaalisen kiihottumisen ja mielihyvän aikaansaamiseksi ja ylläpitämiseksi sekä lantionpohjalihasten harjoittamiseen.
Kommentit (26)
Miehen kanssa katsottiin ohjelma ja mun leuka kyllä loksahti, kun alkoin työntään niitä housuihin.. Miestä tilanne huvitti kovin. Ihan kornia kun lopuksi vielä kaivoi pois ja antoi sille juontajalle. Kaikkea kanssa
Ei hitto miten väsynyttä hommaa. Kuka tuolle antaa vielä ruutuaikaa, täh?
Jos tarkkoja ollaan, niin ei se niitä varsinaisesti käyttänyt, tunki vain housuihinsa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:14"]
Jos tarkkoja ollaan, niin ei se niitä varsinaisesti käyttänyt, tunki vain housuihinsa.
[/quote]
Jos mahdollista niin vielä älyttömämpää :D Kun ei niitä kuitenkaan niin käytetä että laitetaan housuihin vaan.
Aika säälittävä tapaus. Olisi varmaan ollut aineksia enempään, mutta tehnyt itsestään pellen.
Tämähän kuulostaa siltä, että täällä kateelliset naiset tilittää, kun joku uskaltaa olla repaisevampi kuin te ite. En kyseistä tapahtumaa ole nähny, mutta en usko, että tunki niitä kuulia sille miehelle ihan väkisin. Ainakin minulle miehenä Anun pillussa olleet kuulat kelpaisi matkamuistoksi oikein hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:39"]
Tämähän kuulostaa siltä, että täällä kateelliset naiset tilittää, kun joku uskaltaa olla repaisevampi kuin te ite. En kyseistä tapahtumaa ole nähny, mutta en usko, että tunki niitä kuulia sille miehelle ihan väkisin. Ainakin minulle miehenä Anun pillussa olleet kuulat kelpaisi matkamuistoksi oikein hyvin :)
[/quote]
Entäs esim. pillussa ollut tamponi? Oisko se kiva matkamuisto?
Huvittava tapaus koko naikkonen! Mielenkiintoista nähdä miten pitkälle hän on valmis menemään kohauttaakseen. Selvästi lisännyt kierroksia...
Tuskin Saagim enää pystyy kauheasti "kohauttamaan", on tehnyt itsestään niin pellen ettei sitä ota enää kukaan vakavissaan.. Älyäisi vain lopettaa vielä kun voi, nyt pahasti näyttää siltä että on Suomen seuraava Tuksu.
Ja tämäkin kateuskortti on jo niin väsynyttä, ettei jaksa edes provosoitua. Keksi välillä jotain muuta kuin miehenä muka käyt joka ketjuun kirjoittamassa, että suomalaiset läskit ja rumat naiset on niin kateellisia.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:39"]
[/quote]
Todella mautonta. Aivan käsittämätöntä touhua. Mä en voi käsittää, mihin nykymaailmasta on kadonnut sellainen määreet kuin "tyyli" ja "hyvät tavat" ??! Ei jumankauta sentään. Siis jos ei tunge kuulia parhaaseen katseluaikaan housuihinsa livelähetyksessä, on estynyt ja takakireä? Millä mittareilla??? Mielestäni tuo osoittaa vain ja ainoastaan huonoa makua. Kaikkea ei tarvitse tehdä telkkarissa, ei sitä kaikkea tarvitse KIRJAIMELLISESTI hieroa naamaan...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 10:42"]
Aamuohjelmssa? Siinä on pienet lapset olleet ihmeissään.
[/quote]
Ohjelma tulee kylläkin klo 18.30.
Anu on kaunis nainen ja vattuilee suomalaisille suoraan näillä tempauksillaan. Monen teidänkin miehet varmasti tekisivät mielellään lähempää tuttavuutta häneen. sen sijaan että roikutte täällä niin menkää tekemään itsellenne jotakin.
Tuskin oli tambonia Anulla. Eiköhän se ole jo vaihdevuosi-iässä eli kuiva kausi alkanut.
Ei enää saa kohujulkisuutta suomalaisia naisia haukkumalla, pitää ottaa järeämmät aseet käyttöön. Seuraavana varmaan esittelee silikonit seiskan keskiaukeamalla.
Väsynyttä touhua.