Aina sanotaan, että 10v loppuu kaverisynttärit. Miten lasten synttärit siitä eteenpäin?
Olemme viettäneet 10v:n kaverisynttärit ja jos tämä oli tässä, niin miten teidän lapsenne ovat viettäneet 11v-15v synttäreitään?
Kutsuvatko edelleen kavereitaan vai riittääkö kakkukaffet mummoille vai miten?
Kommentit (10)
Käyvät kaverien kanssa syömässä, leffassa, lintsillä tms.
Jaa loppuu? En ole koskaan kuullut o.O
Meillä on kasiluokkalainen, jonka kaveriporukka viettää edelleen kaverisynttäreitä. Ja isovanhemmat ja tädit kutsutaan edelleen synttärikahveille.
Meillä on kaverisynttärit niin kauan kuin lapsi haluaa, mutta olen 8v alkaen ulkoistanut ne. Monilla on näköjään n. 11v alkaen joku leffailta/yökylä muutaman kaverin kanssa tms.
Jaa? Meillä alkoi kaverisynttärit vasta siinä kymmenen ikävuoden hujakoilla. Menivät kaveriporukalla leffaan tms. Ja siis nyt puhun oikeista kaverisynttäreistä, en mistään "pakko kutsua koko luokka" -touhusta.
No ole kuullut tuollaisesta.
Saa kai ne synttärit viettää miten haluaa? vaikka oli minkä ikäinen tahansa ? :D
No kuule ihan miten haluatte. Mä järjestän kaverisynttäreitä edelleen, ja täytän ens viikolla 38.
Meillä tyttö täyttää jo 14 ja synttärit järjestetään.
Tosin itse poistun kotoa, että neiti ja hänen teiniystävänsä saavat meillä ihan keskenään herkutella, katsoa leffaa ja supista tyttöjen juttuja :) Leivomme yhdessä edellisenä päivänä täytekakun, juustokakun, jotain pientä suolaista ym.
12-v on mielestäni yleisempi, eli ala-asteiän loputtua. Sen jälkeen parhaiden (tai yhden parhaan) kavereiden kanssa syömään johonkin pizzalle tms. Jotkut pitävät kotibileitä, jotkut ei mitään.
Esim kaveri vie vain parhaan ystävänsä leffaan ja syömään?