Callanetics-jumppa toimii
Onko kukaan muu kokeillut tuota 90-luvun hittijumppaa. Hitti ja hitti....kai mikä vaan toimii jos tekee säännöllisesti. Parempia tuloksia olen saanut kotiharjoittelulla kuin maksetuissa jumpissa ikinä. Pakko oli kokeilla kun keskustelupalstoilla kehuttiin ja oikeesti toimii.
Kommentit (5)
Tuttua on ja hyvin toimii. itse rupesin aikoinani harrastamaan sitä jumpparin suosituksesta joskus 90-luvulla selkävaivojen vuoksi, ja harrastan edelleen.
Heh, just laitoin nuo Callannetics jumppakirjat kuopuksen sängynjalkojen alle nuhanenää helpottamaan, ehkäpä pitää ottaa ne sieltä taas käyttöön kunhan tauti on selätetty :D
Hih, eilen justiinsa kaivoin vanhan callanetics-kirjan esiin kun ei näihin selkä- ja hartiavaivoihin tunnu auttavan mikään. Joskus 90-luvulla kävin callaneticsessa, en tiiä oliko kroppa juuri paremman näköinen, mutta varmaan ainoan kerran elämässäni selkä ja hartiat ei vaivanneet yhtään. Eli jotain taikaa siinä tosiaankin on..
On tuttu. Käytin sitä kuntoutuksessa. Olin nuorempana tanssija ja loukkaantuminen vei vuodeksi vuoteeseen. Heti kun pääsin sängystä aloin kuntouttaa itseäni.