Minkäikäiset pojat juttelevat jatkuvasti kakkajuttuja?
Ystäväni lapsi oli meillä kylässä ja neljä tuntia vierähti kuunnellessa tämän 8-vuotiaan pojan kakkajuttuja, kakka sitä ja kakka tätä. Onko normaalia että tuon ikäinen ei osaa mistään muusta puhua kuin kakasta?
Kommentit (10)
Kai niissä sentään jokin tauko tulee jutuissa? Vai onko se tosiaan yhtä kakkajuttua aikusuuteen asti? Tiedän miehiä jotka puhuu kakkajuttuja ja itsekkin olen joskus pieruhuumorin ystävä mutta että joka asia liittyy kakkaan? Lelut on kakkoja, kakataan näiden päälle, lumikökkäreet on kakkaa jota kakkaamalla heitetään toisten päälle, kakka sitä ja kakka tätä.
Mun mielestä kaukana normaaleista kouluikäisten jutuista, saati sitten aikuisen miehen.
No siis, jos olet tavannut ko. pojan vain kerran, et voi tehdä kovin pitkällemeneviä johtopäätöksiä hänen kiinnostuksenkohteistaan. Ehkä hän oli juuri sinä päivänä erityisen innostunut kakka-asioista. Tai sitten hän huomasi pahastuksesi ja se lisäsi vettä myllyyn! Oma 7v poikani leikki yhden päivän aamusta iltaan koiraa.
Heh. Juuri tuon ikäiset pojat puhuvat kakkajuttuja. KAIKKI on kakkaa, oksennusta, yrjöä, pissaa ja pierua.
Omani aloitti tämän juurikin 8 vuotiaana, on nyt 9 v ja odottelen sitä taukoa.
Yksi hyvä keino on, että sanon kuten päiväkodissa aikoinaan, että nämä ovat vessasanoja, mene juttelemaan ne itseksesi vessaan, minä en jaksa kuunnella, kiitos riittää.
Joskus menen mukaan ja automatka keskustellaan oksennuksesta ja muista eritteistä ja se on lapsista aivan hervottoman hauskaa. Sitten totetan, että nyt tämä aihe riittää, olemme puhueneet siitä xx ajan.
Olen tavannut pojan monta kertaa ja jutut sen vaan huononee. Ennen ne oli muuten vaan alapääjuttuja ja pippelin heiluttelia ja housujen akas vetämistä. Nyt on siirrytty kakkaan...
Meidän nelivuotias poika on alkanut jauhaa kakkajuttuja, ja se on tosi rasittavaa. Mitä enemmän siihen kiinnittää huomiota - sen varmemmin sitä ei unohdeta. Nyt vaan valitettavasti ne jutut tuntuu tarttuvan jo 2-vuotiaaseen pikkusiskoonkin. No, jospa ennen eskari-ikää päästäis jo muihin juttuihin...
Mun 4v pojan mielestä kakka on maailman mielenkiintoisin juttu. Näin on ollut n. nelivuotissynttäreistä lähtien.
Mielestäni myös nämä kakkajutut on ollu alle kouluikäisten juttuja, en ymmärrä miksi kaverin 8v poika hokee niitä jatkuvasti, luulisi että olis menny ohi tuo aika jo. Itselläni on samanikäinen poika eikä tuollaisia todellakaan juttele.
Tosin tämä kaveri häiriökäyttäytyy muutenkin joka tavalla.
mun 27 vuotias mies puhuu edelleen kakkajuttuja ei se koskaan lopu
Meidän pojalla oli vähän alle 3-vuotiaana tuollainen vaihe. Nyt on 3,5v ja kakkajutut on unohdettu kokonaan.
Kai niissä sentään jokin tauko tulee jutuissa? Vai onko se tosiaan yhtä kakkajuttua aikusuuteen asti? Tiedän miehiä jotka puhuu kakkajuttuja ja itsekkin olen joskus pieruhuumorin ystävä mutta että joka asia liittyy kakkaan? Lelut on kakkoja, kakataan näiden päälle, lumikökkäreet on kakkaa jota kakkaamalla heitetään toisten päälle, kakka sitä ja kakka tätä.
Mun mielestä kaukana normaaleista kouluikäisten jutuista, saati sitten aikuisen miehen.