Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies isketään?

Vierailija
01.03.2019 |

Erosin pitkästä parisuhteesta ja olen jo nelikymppinen. En ole käynyt treffeillä vuosiin, ikuisuuteen, enkä juuri baareissakaan.
Tekisi mieli treffailla jotakuta ihan kevyissä merkeissä, jotta saisin itsetuntoni takaisin. Avioliittoni loppupuolella meni useampi vuosi ilman seksiä ja itsetuntoni on kärsinyt inflaation.
Nyt perjantain kunniaksi olen lähdössä viihteelle ystäväni kanssa. Mutta tuli pupu pöksyyn! En usko enää osaavani iskeä miehiä! Mitä vinkkejä antaisitte? Pelkään tulevani pahasti torjutuksi ja että masennun vain lisää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vaatii älyttömästi pokkaa ja itsevarmuutta. Pitää juoda hirveät pohjat, niin voi onnistua, mutta selvänä ei toivoakaan. Miten ihmeessä sellainen ehdotus edes tehdään, ei kai sitä ihan voi suoraankaan sanoa, että mennäänkö panemaan.

Riittää että ylipäätään annat jollekin miehelle huomiota baarissa ja se antaa miehelle sen "nyt tärppäsi!"-fiiliksen mistä ei irti päästä ennenkuin sinä päästät. Kunhan tietysti ensin varmistat että miehellä ei ole jo nainen matkassa, plus se iloisen mieskaveriporukan komein ja äänekkäin on todennäköisimmin suosituin naisten keskuudessa joten hän voi olla tavallista miestä paljon krantumpi naisseuran suhteen.

Se että nainen lähestyy miestä on niin älyttömän harvinaista että suurin osa miehistä tuskin antaa rukkasia. Mitä ujompi tuopinsiemailija siellä nurkassa on niin sitä todennäköisemmin hän ottaa tilaisuudesta kiinni jos sellainen tulee eteen.

Vierailija
22/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin helppoja, katot silmiin ja hymyiley niin hänelle tulee viesti että "nyt mua halutaan" ja puhut random aiheista.

Eikä sillä ole väliä mistä kunhan puhut ja kutsut vaikka kotiin esim. sanot että täällä on tylsää käydään hengailemassa meillä tai juomassa kotona jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidasta pari ylintä nappia auki ja menet vain juttelemaan 😉

Vierailija
24/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Hymyile ja jos mies hymyilee takaisin, pidä katsekontakti. Moni kääntää hätäpäissään päänsä pois, jolloin ei viitsikään lähestyä. Äläkä ainakaan seiso sen kaveriporukkasi keskellä, sieltä sinua tuskin tullaan poimimaan. 

Tietysti jos haluat olla varma menestyksestäisi, menet itse juttelemaan. Se on niin harvinaista, että teet varmaan vaikutuksen.

Mulla on just toi reaktio, et käännän pääni hätäpäissäni pois, jos joki katsoo. Mitä jos tekee niin, mitä miehet ajattelevat, ylpeäksi hms? Voiko sitä vaikutelmaa parantaa mitenkään enää jälkeenpäin?

Pään pois kääntäminen antaa signaalin, ettei kiinnosta. Jos kiinnostaakin, niin silloin aloite on siirtynyt päänkääntäjälle. Siinäpä sitä sitten rohkeutta vaaditaankin.

Vierailija
25/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäviehättävin asia ihmisessä on se, että hän yrittää iskeä. Molemmille sukupuolille universaalisti.

Anna sen tapahtua luontaisesti.

Yrittäminen tässä kontekstissa on aina epäviehättävin piirre mitä voi olla. Just let it happen...

Vierailija
26/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sanomaan moi ja esittelet itsesi. Se on kirjaimellisesti niin helppoa.

Vierailija
27/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI edes pitäisi "iskeä" jotain ukkoa?

Vierailija
28/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI edes pitäisi "iskeä" jotain ukkoa?

Jos vaikka haluaa tutustua, eikä mies tee aloitetta??? Haloo...

Vierailija
29/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, katsot miestä intensiivisesti ja menet ja pokaat sen. Miehet oikeasti on helppoja yhden yön suhteisiin.

Tuo vaatii älyttömästi pokkaa ja itsevarmuutta. Pitää juoda hirveät pohjat, niin voi onnistua, mutta selvänä ei toivoakaan. Jos joku palstalainräen on iskenyt tuollalailla jonkun, niin onko hän mennyt suoraan asiaan vai jutellut ensin small talkia? Miten ihmeessä sellainen ehdotus edes tehdään, ei kai sitä ihan voi suoraankaan sanoa, että mennäänkö panemaan.

Onko Helsingissä Mummotunneli auki tai missä se porukka käy talvikautena? Se lienee kesäpaikka enemmän.

Mulla on stressiä siitäkin, etten ole enää yhtä timmi kuin aikoinaan, kun nuorena treffailin. Koko ajatus kauhistuttaa, että ihan oikeaati riisuisi vieraan miehen nähden. Melkein liian pelottava skenaario, vaikka tosiaan haluaisin päästä yli siitä henkisestä kynnyksestä.

Ap

Erhmm... *cough* *cough*, mä oon mies ja mä voin auttaa sua pääsemään tosta henkisestä kynnyksestäsi ;)

Vierailija
30/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäviehättävin asia ihmisessä on se, että hän yrittää iskeä. Molemmille sukupuolille universaalisti.

Anna sen tapahtua luontaisesti.

Yrittäminen tässä kontekstissa on aina epäviehättävin piirre mitä voi olla. Just let it happen...

Oletko mies? Kerro esimerkki, millä lailla nainen on yrittänyt liikaa iskeä sinut, että se on ollut jo epäviehättävää mielestäsi?

Vierailija
31/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Hymyile ja jos mies hymyilee takaisin, pidä katsekontakti. Moni kääntää hätäpäissään päänsä pois, jolloin ei viitsikään lähestyä. Äläkä ainakaan seiso sen kaveriporukkasi keskellä, sieltä sinua tuskin tullaan poimimaan. 

Tietysti jos haluat olla varma menestyksestäisi, menet itse juttelemaan. Se on niin harvinaista, että teet varmaan vaikutuksen.

Mulla on just toi reaktio, et käännän pääni hätäpäissäni pois, jos joki katsoo. Mitä jos tekee niin, mitä miehet ajattelevat, ylpeäksi hms? Voiko sitä vaikutelmaa parantaa mitenkään enää jälkeenpäin?

Katsot uudestaan silmiin pitkään ja hymyilet. Voit katsoa useaan otteeseen, vaikka välillä olisit kääntänyt katseen pois.

Vierailija
32/32 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miksi naiset eivät osaa pitää saksiaan kiinni? Ja miksi mieheiä käytetään vain egobuustin välineinä? Tänäänkin oli hesarissa joku juttu naisista ja miehistä, mutta koska oli vain tilaajille en voinut lukea, mutta ihmettelen miksi naiset aina aloittavat suhteita seksillä eivätkä enää arvosta pidättyväisyyttä ollenkaan.