Miten mies isketään?
Erosin pitkästä parisuhteesta ja olen jo nelikymppinen. En ole käynyt treffeillä vuosiin, ikuisuuteen, enkä juuri baareissakaan.
Tekisi mieli treffailla jotakuta ihan kevyissä merkeissä, jotta saisin itsetuntoni takaisin. Avioliittoni loppupuolella meni useampi vuosi ilman seksiä ja itsetuntoni on kärsinyt inflaation.
Nyt perjantain kunniaksi olen lähdössä viihteelle ystäväni kanssa. Mutta tuli pupu pöksyyn! En usko enää osaavani iskeä miehiä! Mitä vinkkejä antaisitte? Pelkään tulevani pahasti torjutuksi ja että masennun vain lisää.
Kommentit (32)
Ei kannata miettiä liikaa. Kun sopiva urho tulee kohdalle isket kiinni ku sika limppuun ja sanot lähetään paneen. Toimii joka kerta. Miehet on niin helppoja.
Hymyile ja jos mies hymyilee takaisin, pidä katsekontakti. Moni kääntää hätäpäissään päänsä pois, jolloin ei viitsikään lähestyä. Äläkä ainakaan seiso sen kaveriporukkasi keskellä, sieltä sinua tuskin tullaan poimimaan.
Tietysti jos haluat olla varma menestyksestäisi, menet itse juttelemaan. Se on niin harvinaista, että teet varmaan vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuudella, huumorintajulla, aitoudella, mukavuudella... Plus huoliteltu ulkonäkö ja ripaus tuuria. :) Kivaa perjantaita!
Isketäänkö näillä siis suhteeseen vai yhdenyönsuhteeseen? Onko menetelmät samat, jos haluaa vain seksiä?
Ongelmani saattaa olla, etten ole seksikäs, olen enemmän kiltin kuin tuhman näköinen. Pitäisi yrittää olla tyrkympi ja helpompi, jotta saisin jonkun kokeneen rakastajan yhdeksi yöksi. Siitä on kauan, kun olen saanut kokea sellaisen kosketuksen ja sitä nyy haluaisin. He kuitenkaan tuskin oma-aloitteisesti kiinnittävät minuun huomiota. Vai isketäänkö noilla kuvaamillasi ominaisuuksilla myös irtosuhteisiin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata miettiä liikaa. Kun sopiva urho tulee kohdalle isket kiinni ku sika limppuun ja sanot lähetään paneen. Toimii joka kerta. Miehet on niin helppoja.
Sinähän olet oikea romantikko! Missä lähiräkälässä toimitaan näin?
Miehiä on helppo iskeä. Juuri kiltinnäköiset vetoaa heihin. Menet juttelemaan, siinä se sit on.
Entinen deittailija kirjoitti:
Hymyile ja jos mies hymyilee takaisin, pidä katsekontakti. Moni kääntää hätäpäissään päänsä pois, jolloin ei viitsikään lähestyä. Äläkä ainakaan seiso sen kaveriporukkasi keskellä, sieltä sinua tuskin tullaan poimimaan.
Tietysti jos haluat olla varma menestyksestäisi, menet itse juttelemaan. Se on niin harvinaista, että teet varmaan vaikutuksen.
Mulla on just toi reaktio, et käännän pääni hätäpäissäni pois, jos joki katsoo. Mitä jos tekee niin, mitä miehet ajattelevat, ylpeäksi hms? Voiko sitä vaikutelmaa parantaa mitenkään enää jälkeenpäin?
Voi, katsot miestä intensiivisesti ja menet ja pokaat sen. Miehet oikeasti on helppoja yhden yön suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi, katsot miestä intensiivisesti ja menet ja pokaat sen. Miehet oikeasti on helppoja yhden yön suhteisiin.
Tuo vaatii älyttömästi pokkaa ja itsevarmuutta. Pitää juoda hirveät pohjat, niin voi onnistua, mutta selvänä ei toivoakaan. Jos joku palstalainräen on iskenyt tuollalailla jonkun, niin onko hän mennyt suoraan asiaan vai jutellut ensin small talkia? Miten ihmeessä sellainen ehdotus edes tehdään, ei kai sitä ihan voi suoraankaan sanoa, että mennäänkö panemaan.
Onko Helsingissä Mummotunneli auki tai missä se porukka käy talvikautena? Se lienee kesäpaikka enemmän.
Mulla on stressiä siitäkin, etten ole enää yhtä timmi kuin aikoinaan, kun nuorena treffailin. Koko ajatus kauhistuttaa, että ihan oikeaati riisuisi vieraan miehen nähden. Melkein liian pelottava skenaario, vaikka tosiaan haluaisin päästä yli siitä henkisestä kynnyksestä.
Ap
Ruusu hampaiden väliin ja silmänisku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaatii älyttömästi pokkaa ja itsevarmuutta. Pitää juoda hirveät pohjat, niin voi onnistua, mutta selvänä ei toivoakaan. Jos joku palstalainräen on iskenyt tuollalailla jonkun, niin onko hän mennyt suoraan asiaan vai jutellut ensin small talkia? Miten ihmeessä sellainen ehdotus edes tehdään, ei kai sitä ihan voi suoraankaan sanoa, että mennäänkö panemaan.
Onko Helsingissä Mummotunneli auki tai missä se porukka käy talvikautena? Se lienee kesäpaikka enemmän.
Mulla on stressiä siitäkin, etten ole enää yhtä timmi kuin aikoinaan, kun nuorena treffailin. Koko ajatus kauhistuttaa, että ihan oikeaati riisuisi vieraan miehen nähden. Melkein liian pelottava skenaario, vaikka tosiaan haluaisin päästä yli siitä henkisestä kynnyksestä.
Ap
First things first. Ensin juot niin paljon että voit sanoa moi. Sitten jos tykkäät juot enemmät että voit riisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hö, sopivasti pehmeyttä on hyvä vaan, jos sitä aristelet että et ole enää mannekiinin mitoissa.
M
En vaan voi käsittää, että pitäisi "iskeä" joku paskahousu! Tiedän, mistä puhun. Olin nuoruuden hölmöyksissäni kihloissa pari kertaa. En voi näin aikuisena käsittää, että miksi edes suostuin mokomien janttereiden kanssa olemaan!
Oma elämä on nyt hyvää ja kukaan ei määrää minua. Saan olla pitkin tai poikin sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi käsittää, että pitäisi "iskeä" joku paskahousu! Tiedän, mistä puhun. Olin nuoruuden hölmöyksissäni kihloissa pari kertaa. En voi näin aikuisena käsittää, että miksi edes suostuin mokomien janttereiden kanssa olemaan!
Oma elämä on nyt hyvää ja kukaan ei määrää minua. Saan olla pitkin tai poikin sohvalla.
Katkeruus paistaa. Mutta tässä nyt puhutaan miten isketään mies.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just toi reaktio, et käännän pääni hätäpäissäni pois, jos joki katsoo. Mitä jos tekee niin, mitä miehet ajattelevat, ylpeäksi hms? Voiko sitä vaikutelmaa parantaa mitenkään enää jälkeenpäin?
Se kun käännät pään pois jos joku yrittää jutella tai katsoo päälle antaa hänelle viestin että pidät häntä inhottavana.
Jos et oo ronkeli niin ihan varmaan normaalin naisen lookilla löytyy yhdeksi yöksi mies Helsingistä. Ei kande olla liian nokkela, sarkastinen tai liian vitsikäs besserwisser omissa jutuissaan, et kyllä varmaan ookaan.
Jos mies yrittää vitsailla jotain niin naurat jutuille ja ihailet hänen juttujaan, normaalin rajoissa. Hymyilet vaan, niin hyvin menee!
Äläkä ryyppää liikaa, vaan sillai sopivasti.
t: olevinaan hauska sanavalmis sinkkunainen
Itsevarmuudella, huumorintajulla, aitoudella, mukavuudella... Plus huoliteltu ulkonäkö ja ripaus tuuria. :) Kivaa perjantaita!