Mikä mielenterv.ongelma sinulla on
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Toistuva masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Ihan hyvin pärjään äitinä ja kumppanina. Enemmän ongelmana on ollut hajoileminen paljon yksikseen ollessa loppuvaiheen opintojen takia. Saa nähdä miten jaksan, jos pääsen kokopäivätöihin lähiaikoina.
Kyllähän tämä tietysti perhettä kuormittaa, mutta käyn terapiassa oppiakseni käsittelemään tunteita paremmin. Omassa suvussa mt-ongelmat on jätetty hoitamatta, joten aika kovat paineet on antaa lapsille parempi malli. Miehellä on omat ongelmansa, joten tuemme toinen toisiamme puolin ja toisin.
-eristäytyä persoonallisuushäiriö
-krooninen masennus
-sosiaalisten tilanteiden pelko
Pärjään yh:Na perheen tuella. Ilman äitiä, siskoa jne en pärjäiskään. Kaupassa pystyn käymään ja virastoissa asioita hoitamassa nykyään, työelämään ei minusta ole koskaan ollut, eikä parisuhteeseen.
Olen siis toi eristäytynyt persoonallisuushäiriö en, masentunut sos.tilanteiden Pelkonen.
Pärjään siis ihan hyvin kun saan olla omissa oloissa on tai perheen parissa.
Ahdistuneisuushäiriö, epäilevä persoonallisuushäiriö ja OCD.
Mainiosti pärjään ja olen valtaosan ajasta todella onnellinen kaikesta huolimatta. Kiitos ihanan kumppanin ja rakkaiden lapsien.
Kaikki mistä löytyy wikiartikkeli.
Suvaitsevaisuus. Kunpa se luokiteltaisiin viralliseksi sairaudeksi, niin siihen voisi saada Kelakorvattavia lääkkeitä.
Ahdistuneisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Pitkä ja hyvä parisuhde, mutta lasta en oo uskaltanut laittaa sekoamisen pelossa.
Ahdistuneisuushäiriö. Terapiassa käyn. Normaalia elämää elätetään miehen ja lapsien kanssaz
Epävakaa persoonallisuushäirö ja masennus ainakin. Huonosti pärjään lasten kanssa. Tai ehkä vaihtelevasti. Jaksaminen on aina vähän niin ja näin. Puolisoa ei ole mikä tekee minut todella yksinäiseksi.
Skitsofrenia, olen silti hyvä äitipuoli puolisoni lapsille.
Olen jutellut lääkärin ja psykologin kanssa, ei muka mitään.
Joten luulotautinen olen :D
Vakava Masennus. Ei ole kumppania tai lapsia, ja toistaiseksi en halua.
Sosiaalisten tilanteiden estynyt persoonallisuus tms joku sellai just nyt kartoitetaan, tyypin 2.kaksisuuntainen mielialahäiriö
Sosiaallisten tilanteiden pelko, keskivaikea masennus sekä ahdistuneisuushäiriö. Ei puolisoa eikä lapsia.
Jos ei sitä ikinä haista, saattaa olla hajuaistissa vikaa. Homeen hajuun normaali ihminen törmää jatkuvasti