Konstan siskolle nimi?
Meille syntyi pieni tyttö.Oletimme nimen keksimisen olevan helppoa, kunhan vauvan näkee, tietää mikä nimi hänelle sopii. Juu, ei se ihan niin mennyt.
Haussa jokin melko perinteinen nimi. Itse saattaisin tykätä jostain erikoisemmasta, mutta mies tyrmää heti: ja Kaneli-Omenaahan tästä ei tehdä :) Hänellä mielessä Heidi Kristiina, minä taas en pidä tuosta nimestä. Joskus joku Heidi niminen ollut niin " tyhmä" .
Isoveljen nimi on Konsta Elmeri. Ihania nimivinkkejä kaivataan niminikkareilta :)
Kommentit (16)
mun mielestä ne vaan sopii niin hyvin yhteen. ja laura on kauniin tytön nimi.
konstan sisarukselle sopisi nimeksi joku perinteinen kaunis suomalainen , ajaton nimi kuten esim.
aino
aune
anna
helmi
siiri
maria
iita
aada/ada
linnea
lyyli
lyyti
vieno
verna
elli
Heini
Henni
Hanni
Hanna
Hilla
Milja
Silja
Sirja
Sonja
Helmi
Henna
Jonna
Amanda
Elina
Senni
Saana
Pinja
Pihla
...nämä kaksi viimistä suosikkejani tähän ja Heini myös!
että Konsta ja Pinja on minusta superhyvä sisaruspari!
Kaisa
Reeta/Reetta
Martta
Elli
Liisa
Miina
Hilma
Ilona
Hilppa
Hilla
Oona
Meeri
Jutta
Emmi
Sanni
Vilma
Pieta
Konsta Elmeri ja..
Lotta
Ronja
Petra
Moona
Miitta
Minttu
Maikki
Louna
Kiira
Titta
Tytti
Tessa
Milla
Maisa
Maija
Maiju
Matilda
Alisa
Alina
Tuuli(a)
Roosa
Helka
Venla
Heta
Konstaan tuntuu joistain sopivan perinteiset nimet, joku tarjoaa aika modernejakin ja kolmas reippaita nimiä. Hyvä hajonta! :o) Itsellä tuli vielä mieleen nimi Opri Konstan siskolle. Tulisitko ap kommentoimaan ehdotuksia??
Mulle tuli jo otsikosta mieleen että jokin h-alkuinen suomalainen nimi voisi olla kiva, aika sattuma tuo Heidi.
Ehdotan seuraavia:
Hilma
Hilja
Hilda
Helka
Heta
Hilkka
Hilppa
tai sitten k-alkuisia jos haluatte jatkaa linjaa:
Kielo
Kerttu
Katri
Katariina
Karoliina
Katriina
Kanerva
Kirsti
Klaara
Krista
Kiitti, tosi hyviä nimiehdotuksia. Näitä pitää makustella ja tyttöä tuijotella. Itsekkin jossain vaiheessa ajattelin, että Elmerin kanssa toiseksi nimeksi voisi sopia Elviira. Saas nährä :)
Tulen kyllä kertomaan, minkä nimen tytteli saa!
sopisi minusta tai Konsta ja Harriet.
Saimme tytön, joten kovasti mietittiin Konstan siskolle nimiä (jos vaikka joskus saisimme sen pojan ;))
Tytöstä tuli Krista ( Konstan veljelle vaan olis kiva kaveriksi Kristo ), mutta meille ei niin monta lasta kuiteskaan tule...
Muita mietittyjä nimiä:
Kerttu
Kiira
Kiana
Kiara
Kaisla
Konsta nimi on kaunis ja pehmeä, hauska ja veikeä ja siksi ehdotankin jo tytön toiseksi nimeksi kelpuutettua nimeä eli Elviiraa etunimeksi. Elviira nimi on kaunis ja kova, mutta kuitenkin hauska ja veikeä. Ja mikä parasta harvinaisempi etunimenä nykyään.
Elviira Matilda
Muita ehdotuksiani:
Konsta ja Vilja
Konsta ja Vilma
Konsta ja Alisa
Konsta ja Helmiida
Konsta ja Miina
Konsta ja Pihla
tai
Konsta ja Henni
Konsta ja Heini
Konsta ja Elli
Konsta ja Elliida
Konsta ja Matleena
Otsikon perusteella tuli mieleen Kaarina :o)
Konstan siskolle sopisi joku toinen ponteva ja reipas nimi kuten
Kerttu
Elli
Meeri
Veera
Saara
Annikki
Krista
Hanna
Sanni
Helinä (no tämä ei ole kovin tomera, mutta sopisi silti)