Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä miestä joka pitää mua kauniina.

Vierailija
01.03.2019 |

Suhteessa tarvitsen että tunnen oloni halutuksi, mutta kukaan mies ei pidä mua kauniina koska mulla on "pullamössökasvot" pienet silmät, iso perunanenä ja iso leuka. Olen siis ruma kasvoiltani.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen, että ap:lla on jo mies. Se ei vaan ikinä ole sanonut ap:ta kauniiksi ja hän haikailee jonkun tv-draamaa muistuttavan pyörryttävän romanssin perään.

Vierailija
22/24 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi näköisesi mies vai eikö kelpaa? Haluat kurkottaa kohti omenapuun ylimpiä omenia vain?

En ole ap, mutta kyllä minä haluan omaan silmääni hyvännäköisen miehen. Mistään oksista ja tasoista en tiedä mitään. Jos en sellaista saa, niin pitäisikö minun sitten ottaa mies, joka ei ole minusta lainkaan hyvännäköinen tai on jopa vastenmielinen? Ei kai siinä olisi mitään järkeä? Kyllä jokainen mieskin ansaitsee kumppanin, joka pitää häntä hyvännäköisenä.

Miehillä on ihan sama. Alatko tajuta miksi ap on ehkä jäänyt ilman kumppania?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen mielestä lähes kaikki naiset ovat rumia.

Ei mulla muuta. Säälittää naiset. Itse en enää muodosta ikinä parisuhdetta ja olen helpottunut siitä.

Vierailija
24/24 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ei haluaminen kauneutta tarvitse! Itse olen ruma nainen, ja lähinnä pitäisin loukkauksena jos joku sanoisi kauniiksi, koska se olisi selvästi imelä valhe. Ei, kyllä mua saa ihan rehellisesti pitää rumana, mutta rumaakin voi pitää haluttavana ja seksikkäänä. Ei mun mieskään mikään komea ole vaan aika kolhon näköinen, mutta silti haluan häntä seksuaalisesti paljon. Se karuus ja kolhous on juuri suuri osa hänen seksuaalista vetovoimaansa, se ettei ole mikään nätti kiiltokuvapoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme