En löydä miestä joka pitää mua kauniina.
Suhteessa tarvitsen että tunnen oloni halutuksi, mutta kukaan mies ei pidä mua kauniina koska mulla on "pullamössökasvot" pienet silmät, iso perunanenä ja iso leuka. Olen siis ruma kasvoiltani.
Kommentit (24)
Etsi näköisesi mies vai eikö kelpaa? Haluat kurkottaa kohti omenapuun ylimpiä omenia vain?
Tissit esiin sitten, tuskin huomaavat edes kasvoja.
M kirjoitti:
Tissit esiin sitten, tuskin huomaavat edes kasvoja.
Ei ketää miestä oo koskaa kiinnostu mun roikkuvat tissit
Enpä usko, että muakaan on kukaan seurustelukumppani ikinä kauniina pitänyt, olen silti aina tuntenut itseni halutuksi.
Ei ole kyse sun naamasta vaan siitä, että sulla on huono itsetunto. Ei kukaan mies kiinnostu tietenkään sellaisesta, joka katsoo itseään alaspäin. Et sinä itsekään kiinnostu miehestä, joka mollaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Etsi näköisesi mies vai eikö kelpaa? Haluat kurkottaa kohti omenapuun ylimpiä omenia vain?
En ole ap, mutta kyllä minä haluan omaan silmääni hyvännäköisen miehen. Mistään oksista ja tasoista en tiedä mitään. Jos en sellaista saa, niin pitäisikö minun sitten ottaa mies, joka ei ole minusta lainkaan hyvännäköinen tai on jopa vastenmielinen? Ei kai siinä olisi mitään järkeä? Kyllä jokainen mieskin ansaitsee kumppanin, joka pitää häntä hyvännäköisenä.
en minäkään. en ole koskaan saanut ja ikää jo 30 v. ruma ja lauta olen ja siitä myös miehiltä kuullut koko elämäni. nyt vielä masennuksen lisäksi läskikin kun lihonut 25 kg. ennen olin edes laiha, nyt en ole sitäkään.
Missä käytit häntä viimeksi? Oletko koettanut palata jälkiäsi takaisin löytääksesi hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä minä haluan omaan silmääni hyvännäköisen miehen. Mistään oksista ja tasoista en tiedä mitään. Jos en sellaista saa, niin pitäisikö minun sitten ottaa mies, joka ei ole minusta lainkaan hyvännäköinen tai on jopa vastenmielinen? Ei kai siinä olisi mitään järkeä? Kyllä jokainen mieskin ansaitsee kumppanin, joka pitää häntä hyvännäköisenä.
Ota mitä saat mulle on ihan sama :D
Oletko kysellyt näkövammaisten yhdistyksestä?
Tyrant kirjoitti:
Olet kaunis.
Anna vinkiksi edes kaupunki niin ap:lla on jotain mahkuja löytää sinut.
Mitäpä, jos alkaisit pitää itse itseäsi kauniina?
Laihduta. Jos olet ruma, sille ei voi paljon tehdä. Läskeille pystyy.
Iso leuka on kaunis, perunanenän voi häivyttää piiloon ja pienet silmät on mystisen salaperäiset.
Vierailija kirjoitti:
en minäkään. en ole koskaan saanut ja ikää jo 30 v. ruma ja lauta olen ja siitä myös miehiltä kuullut koko elämäni. nyt vielä masennuksen lisäksi läskikin kun lihonut 25 kg. ennen olin edes laiha, nyt en ole sitäkään.
Lautuus ei ole ongelma ainakaan minulle, se kertoo yleensä siitä ettei kropassa ole rasvaa hirveästi, eli on niin sanotusti timmi. Laihduta nyt ihmeessä jos mahdollista, mahdollisuutesi paranevat merkittävästi. Ja unohda ne vanhat miesten kommentit, jos annat niiden masentaa niin tuleva miehesi ei löydä sinua.
Jos miehillä seisoo, mitä muuta tarvitset?
Jos joku mies pitäisi minua kauniina, minä puolestani pitäisin häntä hieman yksinkertaisena. Eikä suhteesta tulisi mitään.
Minä olen siis aivan objektiivisesti tarkasteltuna ruma, ja kyllä sen jokainen keskivertoälykäskin mies heti näkee.
Mutta miehet ovatkin arvostaneet minussa aivan muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä, kuten minäkin heissä. Ja olen tuntenut itseni suhteissani hyvin halutuksi.
Odota, että se mies löytää sinut.