Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas nopsaan, paljonko maksaisitte käytetystä My Little Ponysta?

Vierailija
20.02.2013 |

Mulla olisi mahdollisuus ostaa käytettynä isomman kokoisia poneja, ei siis niitä nyt kaupassa olevia pieniä, mutta kuitenkin ilmeisesti aika uusia, sillä ponit on sellaisia isopäisiä ja -silmäisiä kuin ne nykyään on. Haluaisin nimenomaan noita isompia eikä niitä kait kaupasta uutena enää saa? Mitä itse tarjoaisit niistä? En halua tarjota alihintaa mutta en ylihintaakaan.

Vertailun vuoksi, Cittari myi juuri noita pieniä uusia My Little Ponyja 2 kpl 10 eurolla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppas mikä merkintä "kavion" pohjassa on. Jos on G1 tai G2 niin niistä esim keräilijät voivat maksaa yli sata euroakin per poni. G3 on sitten vähän uudempia joita ei tosin saa enää kaupoista, itse voisin maksaa maksimissaan 30 euroa per poni :)

Vierailija
2/2 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittelin vähän noilta keräilijöiden sivuilta, että noiden vanhojen G1-ponien hinnatkin ovat vain 5-10 euroa yleisimmistä. Sain selville että nuo tarjotut ponit ovat G3.5-poneja, joita oli kaupoissa vielä pari vuotta sitten, eli ei mistään hirveän harvinaisia. Oliskohan 5 €/kpl ok hinta..?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme