Parin päivän kylpyläreissu maksoi Suomessa n 600 euroa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
No esim Haikossa ja Naantalissa on kalliit ravintolat, mutta ruoka on kyllä sen tasoista, että tietää ettei koskaan tarvitse pettyä. Olen aina ollut ko. paikkojen a la carteen enemmän kuin tyytyväinen - haltioitunut olisi oikea sana kuvaamaan ruokaa. Lisäksi palvelu on ensiluokkaista.
Ruoka oli haltioitunutta? Olitko sienitripillä samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on paksua, että kylpylässä kaikki erikseen maksaa vielä hotellin jälkeen. Jos haluaa käydä uimassa aamulla ja illalla, niin hintaa tulee 27 euroa henkilö. Miksi kylpylän hintaa ei sisällytettäisi hotellin hintaan niin, että huone olisi +13,50 (yksi uimakerta) vuorokaudessa? Mun mielestä kylpylässä on se idea, että saisi pulikoida sydämensä kyllyydestä,eikä siellä ruveta laskeskeleen.
Missä ei kuulu kylpylän käyttäminen pakettiin? Toiseksi ap on reissannut tarjoushinnalla, koska muuten se maksaisi vielä enemmän.
Hotels. Com kautta ja tuolla ei tarvinnut erikseen maksaa kylpylän käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
No esim Haikossa ja Naantalissa on kalliit ravintolat, mutta ruoka on kyllä sen tasoista, että tietää ettei koskaan tarvitse pettyä. Olen aina ollut ko. paikkojen a la carteen enemmän kuin tyytyväinen - haltioitunut olisi oikea sana kuvaamaan ruokaa. Lisäksi palvelu on ensiluokkaista.
Haltioitunutta ruokaa, sepäs onkin aika erikoista.
Hotelliasuminen on törkeän kallista Suomessa.
Onneksi on olemassa vaihtoehtoja, kuten retkeilymajat/hostellit sekä leirintäalueet. Ihan metsäänkin voi laittaa teltan pystyyn, eikä se maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on paksua, että kylpylässä kaikki erikseen maksaa vielä hotellin jälkeen. Jos haluaa käydä uimassa aamulla ja illalla, niin hintaa tulee 27 euroa henkilö. Miksi kylpylän hintaa ei sisällytettäisi hotellin hintaan niin, että huone olisi +13,50 (yksi uimakerta) vuorokaudessa? Mun mielestä kylpylässä on se idea, että saisi pulikoida sydämensä kyllyydestä,eikä siellä ruveta laskeskeleen.
Missä ei kuulu kylpylän käyttäminen pakettiin? Toiseksi ap on reissannut tarjoushinnalla, koska muuten se maksaisi vielä enemmän.
Tampereen kylpylässä ei kuulu.
Kuuluu hotellihuoneisiin. Lomaosakkeisiin ei
Meillä neljän päivän laskettelureissu maksoi 1500. Suomessa myös. 2 aikuista, 2 alakouluikäistä. Kun kuitit kävin läpi, olin ihmeissäni. Mökki, hampurilaislounaat rinteessä kahtena päivänä, muut ruuat mökissä, huoltoasemalounas, vuokravarusteet ja rinneliput.
Hinnasta huolimatta suosimme suomalaista matkailua. Suomessa on nähtävää ja näytetävää lapsille. Olemme matkustelleet ja asuneet ulkomailla.
Tietysti isommalla porukalla pystyy säästämään esim. mökin hinnassa.
No mutta kiva kuulla, että teillä oli onnistunut loma. Et ole koskaan kertonutkaan, että pidät uimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan kylpylästä. Kyllä se aika usein kuuluukin hintaan. Meillä meni vajaa 500 eur viime viikolla. Kaksi yötä, kaksi aikuista ja yksi lapsi. Hauskaa oli, mutta kyllä se silti kirpaisi :).
Firmat kyllä osaavat rahastaa sellaisia matkailijoita, jotka menevät helpoimman mukaan. Esim. juuri kylpyläloman vietosta on ihmisillä tietty käsitys ja myös rahastus on optimoitu sen mukaan, että ihmiset ostavat kaiken mitä tähän heidän käsitykseensä sisältyy. Eli hotelliasuminen kylpylän yhteydessä, ateriat hotellin yhteydessä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelleko hengelle?
2 aikuiselle ja yhdelle lapselle. Oli kiva reissu eikä mennyt rahat hukkaan.
Kyllä sitä sen verran maksaa saa jos ja kun kerran kylpylään lähdetään. En pidä mahdottomana hintana ollenkaan. Varmasti kiva vierailu ja hyvä mieli!
Vierailija kirjoitti:
Naantalin a la cartea en ole uskaltanut kokeilla, kun ne "halvemmat" ravintolatkin ovat luokattoman huonoja. Saan vieläkin kauhun tunteita 10-15 euroa maksaneista kuivista rapukakuista. Tuli mieleen vanhaksi menneet riisikakut. Ruoka ollut muutenkin pakastimesta lämmitettyä. Olen siis käynyt useasti kokeilemassa, kun en voinut uskoa laatua noin huonoksi. Naantalin satamassa on reilu noutopöytä. Ei sekään mikään huippu ole mutta maistuu paremmalta, halvempi ja miljöö on mukava.
Meille viikko täyshoidolla oli ilmainen tuettujen lomien kanssa.
Onhan tämä paljon halvempaa kuin ulkomaanmatkat. Ja vielä kelpaa koululaiselle joka ei ole Ruotsia pidemmällä käynyt.
En ymmärrä kuka nauttii kylpylöistä. Lillutaan siellä toisten ihmisten eritteissä ja vesi on aina vähän liian kylmää.
Oltiin Roomassa viime vuonna 2 viikkoa, 4⭐️Hotellissa. Maksoi lentoineen, shoppailuineen, nähtävyyksineen  ja ruokineen 2500.
En maksaisi Suomessa jostain kälyisestä kylpylälomasta tai rinteestä edes kolmasosaa tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa verotus ja työntekijöiden palkkaaminen on törkeän hintaista työnantajalle.
Voisi yrittäjiäkin/firmankin varmaan tyytyä kohtuulliseen voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa verotus ja työntekijöiden palkkaaminen on törkeän hintaista työnantajalle.
Odottakaas kunhan demarit pääsee hallitusvaltaan! Sitten näette törkeetä!
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä paljon halvempaa kuin ulkomaanmatkat. Ja vielä kelpaa koululaiselle joka ei ole Ruotsia pidemmällä käynyt.
Ainakin Virossa sekä ui kylpylässä että asuu hotellissa paljon halvemmalla. Laivamatka sinne on myös puoli-ilmainen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Virossa sekä ui kylpylässä että asuu hotellissa paljon halvemmalla. Laivamatka sinne on myös puoli-ilmainen nykyään.
Ei oikein kiinnosta lähteä sinne.
Tampereen kylpylässä ei kuulu.