Parin päivän kylpyläreissu maksoi Suomessa n 600 euroa.
Kommentit (63)
Kallista on matkailu Suomessa. Menkää ensi kerralla Tallinnaan.
Suomessa verotus ja työntekijöiden palkkaaminen on törkeän hintaista työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Kallista on matkailu Suomessa. Menkää ensi kerralla Tallinnaan.
Kyllä se kylpyläreissu sinne enemmän maksaa
Vierailija kirjoitti:
Suomessa verotus ja työntekijöiden palkkaaminen on törkeän hintaista työnantajalle.
Paskapuhetta.
Onneksi asutaan lähellä kylpylää. Maksoi päiväreissu 37 euroa.
Miten paljon tuosta matkan hinnasta meni niihin kylpyläyöpymisiin? Montako henkilöä teitä matkusti? ja 2 yötäkö?
Vierailija kirjoitti:
Monelleko hengelle?
2 aikuiselle ja yhdelle lapselle. Oli kiva reissu eikä mennyt rahat hukkaan.
Minua aina ilahduttaa , kun ihmiset matkustavat kotimaassa. Mutta ymmärrän kyllä ettei monilla ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon tuosta matkan hinnasta meni niihin kylpyläyöpymisiin? Montako henkilöä teitä matkusti? ja 2 yötäkö?
300 euroa yöpymisiin, 2 yötä. 2 aikuista ja yksi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ette siis käyneet syömässä
Mun mielestä on paksua, että kylpylässä kaikki erikseen maksaa vielä hotellin jälkeen. Jos haluaa käydä uimassa aamulla ja illalla, niin hintaa tulee 27 euroa henkilö. Miksi kylpylän hintaa ei sisällytettäisi hotellin hintaan niin, että huone olisi +13,50 (yksi uimakerta) vuorokaudessa? Mun mielestä kylpylässä on se idea, että saisi pulikoida sydämensä kyllyydestä,eikä siellä ruveta laskeskeleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette siis käyneet syömässä
Ainakin meidän lähikylpylään on toisinasn tarjolla "päivälomia" johon saa n.40 euroo ruuan ja kylpyläkäynnin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on paksua, että kylpylässä kaikki erikseen maksaa vielä hotellin jälkeen. Jos haluaa käydä uimassa aamulla ja illalla, niin hintaa tulee 27 euroa henkilö. Miksi kylpylän hintaa ei sisällytettäisi hotellin hintaan niin, että huone olisi +13,50 (yksi uimakerta) vuorokaudessa? Mun mielestä kylpylässä on se idea, että saisi pulikoida sydämensä kyllyydestä,eikä siellä ruveta laskeskeleen.
Missä ei kuulu kylpylän käyttäminen pakettiin? Toiseksi ap on reissannut tarjoushinnalla, koska muuten se maksaisi vielä enemmän.
No esim Haikossa ja Naantalissa on kalliit ravintolat, mutta ruoka on kyllä sen tasoista, että tietää ettei koskaan tarvitse pettyä. Olen aina ollut ko. paikkojen a la carteen enemmän kuin tyytyväinen - haltioitunut olisi oikea sana kuvaamaan ruokaa. Lisäksi palvelu on ensiluokkaista.
Vähän kyllä paksua. Miksei kotona voi käydä suihkussa?