Siis miten tuo kakka yle näyttää tota Game of Thronesia?
Ihan suututtaa, meinaako ne edes näyttää koko 2. tuotantokautta kokonaan? Montako tuotantokautta siitä muuten on jo tehty? Onko ne myynnissä Suomessa?
Kommentit (14)
Siis miksi niitä toisen tuotantokauden jaksoja pitää näyttää tolleen sekavasti? Ensin putkeen neljä, stten eri päivinä niitä samoja neljää uudestaan, ja taas putkeen ne samat neljä. Milloin loput? Miksi noin monta esitystä ja noin huonoihin aikoihin?
http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/ajankohtaista/game-thrones-ja-true-blood-putket
tässä erittäin vaikeaselkoisesti kerrottu lähetysajat. Toi ylen kikkailu noilla lähetysajoilla on kyllä pyllystä!
Voi taju. Pöllö pöllömpi yle. Onneksi nuo voi tallentaa mutta on kummaa touhua yleltä, niinkin suosittua ja odotettua sarjaa näyttää tolleen kuin olisi jonkun suomalaisen kasari"komedia"sarjan uusinnat kyseessä.
Aivan idioottimaista, ja nykyäänkö siis odotetaan, että kaikilla on tallettava digiboksi? No ei ole.
Esitämme molempien sarjojen jatkokaudet normaalin jakso viikossa -rytmin lisäksi myös paketteina, jotka on jaettu kahteen osaan per sarja.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 02:45"]
Esitämme molempien sarjojen jatkokaudet normaalin jakso viikossa -rytmin lisäksi myös paketteina, jotka on jaettu kahteen osaan per sarja.
[/quote]
Mutta esitysaika on huono ja miksi pitää olla tauko siinä välissä kesken tuotantokauden? Ja esitysaika ei ole ollut kiinteä viikottainen aika vaan minä päivänä sattuu. Ja miksi tiedottaminen oli niin kehnoa? Ja miksi toista tuotantokautta ei esitetty jo viime vuoden puolella? Kyllä oikeasti yle mokasi tän jutun.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 02:45"]
[/quote]
Mutta esitysaika on huono ja miksi pitää olla tauko siinä välissä kesken tuotantokauden? Ja esitysaika ei ole ollut kiinteä viikottainen aika vaan minä päivänä sattuu. Ja miksi tiedottaminen oli niin kehnoa? Ja miksi toista tuotantokautta ei esitetty jo viime vuoden puolella? Kyllä oikeasti yle mokasi tän jutun.
[/quote]
Esitysaika ja tapa surkea. Yle ei kuitenkaan ole saanut aikaisemmin lähettää sarjan kakkoskautta johtuen sopimuksista. Siinä suhteessa kanavaa ei voi moittia vaan on sopimuksista johtuva asia.
mä en siltikään tajua tota... olin ottanut torstaina jakson nauhalle ja se on ykköstuotantokauden jakso jonka olen nähnyt, eikö sielä pitäisi nyt pyöriä jo uudet jaksot?!?!?
Tuo koko sarja on jo kertaalleen tullut siis nuo kaksi tuotantokautta. Kolmatta kuvataan parhaillaan, joten se tulee kun sen aika on. Ainakin eka tuotantokausi on ollut myynnissä pitkään.
Kolmas tuotantokausi alkaa jenkeissä maaliskuun vika päivä, enää 1 kk ja 1 päivää!
En ymmärrä, miksi sen useamman jakson paketin pitää tulla arki-iltana keskellä yötä! Mieskin olisi halunnut sen katsoa, mutta tuhahti, että eihän näin älyttömään lähetysaikaan jaksa valvoa.
Ihan hyvä ajatus näyttää sarjasta tuollainen maraton. Sopii ainakin minulle, joka en muista aina olla tvn ääressä silloin, kun sarja viikoittain tulee - enkä enää välitä nauhottaa ohjelmia digiboksiin, ei niitä tule koskaan katsottua kuitenkaan. Nehän on vaan tv-ohjelmia.
Sitä ihmettelen, miksei maraton voinut tulla jonain perjantai- tai lauantai-iltana ja pikkuisen aiemmin. Alkuillasta ei koskaan tule mitään katsottavaa, jotain tylsiä, vanhoja kotimaisia leffoja ja sarjauusintoja vaan. Ja sitten ne katsottavat ohjelmat tulee joskus klo 24 jälkeen. Miksi?
Täh? Mikä on pointtisi?