Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi esim kampaaja olettaa, että joku asiakas olisi vakioasiakas?

Vierailija
19.02.2013 |

Eihän siitä ole mitään takeita, että joku asiakas tulisi uudelleen asiakkaaksi, vaikka olisi käynyt vuosien ajan. Ei asiakkaita voi omistaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi omistaa, mutta jos vuosien ajan on samalla kampaajalla käynyt, miksei enää jatkossa kävisi jos on tyytyväinen työn laatuun, hintaan ym. eikä satu esim. muuttamaan Hangosta Ivaloon, jolloin välimatkaa liikaa.

Monilla on vaikeuksia löytää hyvä kampaaja, jos sellaisen löytää, miksi lakkaisi käymästä hänen asiakkaana? Jos taas ei ole tyytyväinen, niin miksi kävisi moneen kertaan "pettymässä", eikä heti kerran tai viimeistään kahden jälkeen vaihda kampaajaa?

Itse käyn samalla kampaajalla, en tiedä ajatteleeko minua vakiasiakkaana, mutta sellainen hänelle omasta mielestäni olen. Kampaamon sijainti on hyvä (työpaikkani lähellä), hinta on edullinen (hinnat ajan mittaa hieman nousseet, minulle hinta pysynyt suht samana, uskon syyn olevan se että olen "vanha asiakas"), pidän kampaajasta (ei lörpöttele vaan vaihtaa pari sanaa ja saan olla rauhassa tuolissa), ja tunnen olevani samalla aaltopituudella hänen kanssaan (ymmärtää mitä haluan ja tekee mitä pyydän) jälki siistiä ja hyvää.

Vierailija
2/6 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti, jopa ennustettavan säännöllisesti käyvää asiakasta nyt sattumoisin kutsutaan vakioasiakkaaksi. Ei siinä ketään omisteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa, mutta eikös hyvään asiakaspalveluun kuulu muistella (tai ainakin yrittää), mitä asiakkaalle viime kerralla tehtiin. Siitä tulee sellainen olo, että tämä kampaaja haluaa palvella juuri minua ja tietää, mikä minulle sopii parhaiten. En siis ole itse kampaaja, mutta ainahan he kyselevät mitä viimeksi on tehty ja missä olen käynyt aiemmin.

Vierailija
4/6 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa, mutta eikös hyvään asiakaspalveluun kuulu muistella (tai ainakin yrittää), mitä asiakkaalle viime kerralla tehtiin. Siitä tulee sellainen olo, että tämä kampaaja haluaa palvella juuri minua ja tietää, mikä minulle sopii parhaiten. En siis ole itse kampaaja, mutta ainahan he kyselevät mitä viimeksi on tehty ja missä olen käynyt aiemmin.

Vierailija
5/6 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aspa ja yleensä ne ovat sellaiset naama norsun vitulla olevat ASIAKKAAT jotka muistuttavat olevansa vakioasiakkaita ja heille sitten kuuluu mielestään sitä ja tätä..Yleensä nämä ovat vielä sellaisia, jotka eivät ole omaan mieleeni edes jääneet vakioasiakkaina samalla tavalla kuin jotkut toiset, jotka asioivat vielä enemmän kuin nämä, mutta kun joidenkin pitää aina päästä egoilemaan.:D

Mutta kyllä vakiasiakkuus kampaajan kanssa voi olla kahden kauppa.

Vierailija
6/6 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kävin lähes 20 vuotta samalla parturilla, hänellä oli vip-kortti vakiasiakkaille : 6 leikkausta ja yksi puoleenhintaan, näin se oli muistaakseni. Jostain syystä hän ei sitten enää antanutkaan sitä minulle ja luulin että lopetti tämän edun, kunnes kuulin että eräs tuttavani sai edelleen tämän kortin, siihen lopetin siellä käymisen ja vaihdoin paruria.

Minusta oli paskamaisesti tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi