Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihto-oppilaaksi Singaporeen

01.03.2019 |

Olen lukiossa 1-vuosiasteella ja haluaisin lähteä ensi vuodeksi vaihtoon Singaporeen. Kuitenkin selattuani kaikki sivustot missä tarjotaan näitä palveluita, missään ei löydy Singaporea vaihtoehtona. Toinen vaihtoehtoni olisi Bali, mutta sitäkään ei löydy mistään. Onko siis näin, että näihin maihin ei vaan tarjota vaihto-oppilas mahdollisuuksia lukiolaisille? Jos joku tietää miltä sivustolta jne voisi löytää apua niin arvostaisin. Vai olenko vaan liian myöhässä tässä vaihtoon lähtemis asiassa?

heiii

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lukiossa, mut yliopistossa sitten. Taitaa ainakin Hong-Kong löytyä vaihtoehdoista, Singaporesta en osaa sanoa. Töihin tai harjoitteluun voisi onnata. Balille mennään reissaamaan, ei opiskelemaan.

2/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nopeasta vastauksesta. Miksiköhän vaihtoon lähteminen Singaporeen ei onnistu lukiolaiselle? Kummallista.

heiii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotarien kautta pääsee, kysy sieltä!

Vierailija
4/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen hytinä, että olet myöhässä. Siis että prosessit ensi lukuvuodeksi on jo pitkällä. Ehkä se vaihtelee järjestöittäin mutta silti.

t. host mom

Vierailija
5/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore on vain paremmin brändätty Pohjois-Korea.

Vierailija
6/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lukiolainen tekee kirjautuneena tällä sivustolla? Just täältähän saa vaihto-opiskelukysymyksiin ihan varmimmin oikeat vastaukset. HAH.

Vierailija
7/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän järjestössämme ensi lukuvuoden vaihtoon lähtevät on jo aikaa haastateltu ja valittu. Tiedot koottu jne ja viimeistään ensi kuussa host-perheet valitsee jo omansa.

Sinällään olen sitä mieltä, että nuori saa enemmän reissusta irti, kun on jo lähempänä täysikäisyyttä tai jopa täysikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi