Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän läsnäolo tärkeää tyttärelle

Vierailija
28.02.2019 |

Mietin tässä mikä mättää kun oon niin hemmetin riippuvainen miesten huomiosta. Tulin todella ahdistuneeksi kun miesystäväni ei ongelmiensa takia ole kiinnostunut musta.

Tajusin että lapsena ja nuorena jäin vaille isän ihailua. Olin perheen 3.tyttö pienellä ikäerolla. Siispä haen sitä miehiltä.. ihailua, olla maailman ihanin ja rakastetuin lapsi.

Joten isät, kehukaa ja paijatkaa tyttäriänne, myös teininä. Ja keskustellaan pojista ja seurustelusta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tämä estää tyttöjen sekoilut aikuisena

mies50v

Vierailija
2/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Etäinen, poissaoleva isä = daddy issues = erittäin huonoja parisuhteita ja usein epäonnistuneita miesvalintoja.

Tohditko anonyymisti kertoa, ap, onko seksuaalinen itsetuntosi kohdillaan? Osaatko oikeasti nauttia seksistä tasavertaisena kumppanina, vai saatko tyydytyksesi paremminkin hyväksytyksi tulemisesta? Tuletko tehneeksi asioita, joista et itse nauti?

Toivon sulle kaikkea hyvää,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos meno on tälläistä yksinhuoltajien maassa. En syytä yksinhuoltajia välttämättä eroista. Mieskin voi hyvinkin olla syyllinen

mies50v

Vierailija
4/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Etäinen, poissaoleva isä = daddy issues = erittäin huonoja parisuhteita ja usein epäonnistuneita miesvalintoja.

Tohditko anonyymisti kertoa, ap, onko seksuaalinen itsetuntosi kohdillaan? Osaatko oikeasti nauttia seksistä tasavertaisena kumppanina, vai saatko tyydytyksesi paremminkin hyväksytyksi tulemisesta? Tuletko tehneeksi asioita, joista et itse nauti?

Toivon sulle kaikkea hyvää,

Kiitos!

Pitää täysin paikkansa. Seksi on minulle ollut aina keino miellyttää miestä. Jopa oma nautinto on ollut keino näyttää toiselle, kuinka hyvän olon hän minulle saa.

Ja huonoja suhteita vaan takana

Ap

Vierailija
5/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko elämäni hakenut hyväksyntää miehiltä. Oon jopa harrastuksessa, jossa on mies valmentaja, ja oon tehnyt hemmetisti töitä vaan sen takia että olisin paras ja saisin hänen ihailunsa.

Nuorena kapinoin kovasti kun toivoin niin isän huomiota. Äiti sitä pääasiassa antoi.

Mitenkähän tästä eteenpäin? Asian tiedostaminen auttaa kyllä

Vierailija
6/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tärkeä aloitus. HYVÄ AP!!!

Vierailija
7/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä daddy että mommy issues ja haen hyväksyntää, huomiota ja ihailua kaikilta tapaamiltani ihmisiltä.

Vierailija
8/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole isä tarpeeksi läsnä niin saa tottua sitten siihen kun tulee omanikäinen "poikaystävä" näytille.

Vierailija
9/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tämä muistuttaisin silloin kun isiä sorsitaan huoltajuusasioissa.

Vierailija
10/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta keittiöpsykologit löytää syyn läheisestä isäsuhteesta siihen, että olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Keittiöpsykologit löytävät aina syyn.

Vierailija
11/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tämä muistuttaisin silloin kun isiä sorsitaan huoltajuusasioissa.

Onko isä ollut tiiviisti mukana lastensa elämässä jo parisuhteensa aikana vai onko isä kuvitellut, että se riittää, kun hän käy töissä? Palstamiehet jaksavat aina muistuttaa, miten lasten hoito kuuluu naiselle. Se isyys alkaa jo raskausaikana, lapsen synnyttyä miehen pitää hoitaa lasta.

Vierailija
12/12 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei valitettavasti lapsen isä ollut koskaan kiinnostunut tyttärestä tai tyttären harrastuksista, koulunkäynnistä tai mistään muustakaan. Edes erotessamme ei kiinostanut tyttären hyvinvointi pätkääkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi