Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä äitipuoli

Vierailija
28.02.2019 |

Onko olemassa hyviä äitipuolia vai ovatko kaikki vain satujen kamalien äitipuolien kaltaisia? Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on äitipuoli?

Mieheni lapsilla on jo äiti.

En ole lapsille ilkeä. Lasten äiti tosin manipuloi lapsia minua vastaan, joten koitan pysyä poissa heidän elämästään.

Vierailija
2/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suurinosa äitipuolista on hyviä.

Usein vain äidit/ äidin sukulaiset mustamaalaavat näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taruolento, ei ole olemassa.

Vierailija
4/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen. Miehen lapsi on otettu aikanaan hyvin vastaan, on yksi lapsista. Myös vanhempani ottivat lapsen hyvin vastaan.

Asuu joka toinen viikko äidillään.

En pidä häntä vieraana vaan kotimme on hänenkin kotinsa, jossa on oikeuksien lisäksi velvollisuuksia. Kotityöt on hoidettava niinkuin muidenkin. Muuttaa kohta omilleen ja ihan täysijärkinen on vaikka onkin vuoroasunut vuosikausia ja äitipuolikin on.

Vierailija
5/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen. Miehen lapsi on otettu aikanaan hyvin vastaan, on yksi lapsista. Myös vanhempani ottivat lapsen hyvin vastaan.

En pidä häntä vieraana vaan kotimme on hänenkin kotinsa, jossa on oikeuksien lisäksi velvollisuuksia. Kotityöt on hoidettava niinkuin muidenkin. Muuttaa kohta omilleen ja ihan täysijärkinen on vaikka onkin vuoroasunut vuosikausia ja äitipuolikin on.

Poikkeus vahvistaa säännön. Olet harvinainen helmi.

Vierailija
6/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön. Olet harvinainen helmi.

Enpä usko 😂😂😂

Vierailija
7/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pyrin lapsipuolelle näyttämään hyvääkin äitiroolia. Että äitikin voi tehdä muuta kuin maata sohvalla tekemättä mitään. Nimittäin osallistua lasten elämään.

Vierailija
8/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin sanoisin että eksäni uusi avovaimo on hyvä äitipuoli. Lapset asuvat siellä jokatoinen viikko, ja hän on ottanut lapseni avosylin vastaan elämäänsä eikä ole pitänyt eri asemassa omiin lapsiinsa verrattuna. Lapset selkeästi pitävät hänestä ja hänkin vaikuttaa pitävän lapsistani.

Vierailija
9/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni lapset ovat meillä joka toinen vkl.

Mies on lastensa kanssa, ja minä silloin näen omia kavereitani, hoidan omien vanhempieni asioita, teen koulutehtäviä teinieni kanssa, käyn kaupassa, harrastan tms. En siis ole lasten kanssa muutoin kuinnteen ruokaa ja näen heidät ruokapöydässä.

Av on lukuiseen kertaan haukkunut minut huonoksi äitipuoleksi. Mutta ei, sitä en ole. En ole huono äitipuoli, mutta en hyväkään. En ole äitipuoli alkuunkaan, olen vain isän uusi vaimo.

Vierailija
10/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni lapset ovat meillä joka toinen vkl.

Mies on lastensa kanssa, ja minä silloin näen omia kavereitani, hoidan omien vanhempieni asioita, teen koulutehtäviä teinieni kanssa, käyn kaupassa, harrastan tms. En siis ole lasten kanssa muutoin kuinnteen ruokaa ja näen heidät ruokapöydässä.

Av on lukuiseen kertaan haukkunut minut huonoksi äitipuoleksi. Mutta ei, sitä en ole. En ole huono äitipuoli, mutta en hyväkään. En ole äitipuoli alkuunkaan, olen vain isän uusi vaimo.

Mä en pystyisi seurustelemaan miehen kanssa, joka suostuu siihen ettei näe omia lapsiaan kuin joka toinen viikonloppu. Siis neljä päivää kuussa. Enkä kyllä haluaisi sellaista puolisoa joka suostuu lapseni kanssa vain ruokapöytään. Mutta ehkä te sitten sovitte miehenne kanssa yhteen. Kumpikaan ei välitä lapsista.

Vierailija
11/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasteni äitipuoli ❤️ Ottanut lapset hyvin vastaan, pitää huolta ja on oikeasti kiinnostunut ja välittää. Ei kuitenkaan millään tavoin yrittänyt astua varpailleni tai korvata minua. On luotettava ja tärkeä aikuinen lapsilleni ja toivottavasti tulee heidän elämässään aina pysymään. Olemme monin tavoin erilaisia ja hän jakaa esim. lasteni kanssa innostuksen koruista ja kauniista tyttöjen hömpötyksistä, jotka itselleni vieraita. Eli lapseni saavat häneltä elämäänsä erilaisia rikkauksia (huono vertaus, mutta tajunnette pointin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan