Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha ystäväni juo aamulla pelkkää kahvia ja on silti laiha!

Vierailija
28.02.2019 |

Miten tämä on mahdollista? Ei siis syö aamupalaa ja mitat kuin hennolla ihmisellä. Eikö aamupalan pitänyt olla päivän tärkein ateria ja avain hoikkuuteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syö siis muutenkin harvoin ja paljon! Eikö tämä ole yleensä ihan päinvastaista laihoilla?

Vierailija
2/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan oikeasti kuvittele etteikö aamupalaa syömätön voisi olla hoikka? Aamupala on tärkeä ateria ehkä sitten jos on sellainen ihminen jolle sen väliinjättäminen aiheuttaa ahmimista myöhemmin päivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvissa on 0 kcal.

Vierailija
4/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sunkin koittaa?

Vierailija
5/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon normaalipainossa, sporttinen ja juon vaan kahvia aamuisin. Syön isoja annoksia kerrallaan. Mun ruokahalu painottuu iltoihin, ja lihoisin vaan jos aamuisinkin väkisin tankkaisin.

Kaverisi noudattaa omaa luontaista rytmiään ja voi hyvin, ei me olla kaikki keskivertoja ja keskiarvot on ohjeellisia.

Vierailija
6/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aamupala saa vatsan toimimaan. Jos en syö aamiaista niin helposti sitten tulee ummetus, ihan totta.

Olen 173/56 joten paino-ongelmia ei minullakaan ole vaikka aamiaista syön. :D

Vierailija
7/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllisiä asioita. Toiset syö aamulla, toiset ei. Minä syön aina aamulla ja aamupäivällä, mutta iltapäivällä ja illalla yleensä hyvin vähän. Jollain toisella menee taas juuri toisin päin. Yksilöllistä!

Vierailija
8/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin laihtua, kun jätin pakkoaamiaisen pois. Pelkkä maitokahvi (joskus voita siivu sekaan) aamulla ja ekan kerran ruokaa siinä puolilta päivin. Herään työaamuisin klo 5 ja ennen aina söin aamiaisen ja sitten oli paha olo lounasaikaan asti. Lounaalla tuli vedettyä hirveä annos ruokaa kun oli aivan karsea nälkä ja sitten iski loppupäiväksi inhottava pöhnäinen väsynyt olo, piti saada välipala jos toinenkin.

Edelleen herään työaamuisin klo 5, otan lasillisen vettä ja lähden töihin. Klo 10 se maito(voi)kahvi. Ruokaa 12 ja 15 välillä milloin sattuu valmistumaan. Toinen ruokailu klo 19 noin suurin piirtein. Iltatee näihin aikoihin. Vapaapäivinä herään kun herään, kupillinen em. kahvia. Lounasta sitten kun on nälkä eli ehkä puolilta päivin tai jälkeen. Päivällistä klo 17 kun koko perhe koolla. Iltatee.

Aamupala oli se, mikä sotki koko päivän ruokailut ihan persiilleen (niin määrän, laadun, kuin syömiskertojen suhteen). Kun siitä luovuin oli helppo sovittaa muut ateriat kohdilleen, kun ei ollut enää sitä aamupäivän pahaaoloa sotkemassa ruokailuja.

Vierailija
9/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin laihtua, kun jätin pakkoaamiaisen pois. Pelkkä maitokahvi (joskus voita siivu sekaan) aamulla ja ekan kerran ruokaa siinä puolilta päivin. Herään työaamuisin klo 5 ja ennen aina söin aamiaisen ja sitten oli paha olo lounasaikaan asti. Lounaalla tuli vedettyä hirveä annos ruokaa kun oli aivan karsea nälkä ja sitten iski loppupäiväksi inhottava pöhnäinen väsynyt olo, piti saada välipala jos toinenkin.

Edelleen herään työaamuisin klo 5, otan lasillisen vettä ja lähden töihin. Klo 10 se maito(voi)kahvi. Ruokaa 12 ja 15 välillä milloin sattuu valmistumaan. Toinen ruokailu klo 19 noin suurin piirtein. Iltatee näihin aikoihin. Vapaapäivinä herään kun herään, kupillinen em. kahvia. Lounasta sitten kun on nälkä eli ehkä puolilta päivin tai jälkeen. Päivällistä klo 17 kun koko perhe koolla. Iltatee.

Aamupala oli se, mikä sotki koko päivän ruokailut ihan persiilleen (niin määrän, laadun, kuin syömiskertojen suhteen). Kun siitä luovuin oli helppo sovittaa muut ateriat kohdilleen, kun ei ollut enää sitä aamupäivän pahaaoloa sotkemassa ruokailuja.

Minkälaisia noi sinun muut ateriat on yleensä sitten päivän aikana?

Vierailija
10/11 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia noi sinun muut ateriat on yleensä sitten päivän aikana?

Lounas; jotain näistä; eilisen päivällisen tähteitä, keittoa, munakasta, ruokaisaa salaattia.

Päivällinen: jotain kotiruokaa, jälkkärikahvi.

Iltatee; rooibosta ainakin. joskus pelkästään sitä, joskus kaverina jugurttia ja marjoja/omenasosetta tai gluteeniton näkkäri jolla voita ja juustoa ehkä kurkkuviipalekin.

Nykyään tulee kalorioita noin 1800-2000 per päivä. Ennen helposti reilusti yli.

Vierailija
11/11 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin vain lihoa kun pakotin itseni syömään aamupalaa pelkän kahvin sijaan. Omalla kohdallani tuntuu ettei aamiaisen syöminen vaikuta ruokahaluun lounaalla mitenkään ja syön loppupäivän joka tapauksessa samalla tavalla. Tuli vain paha mieli ja turhia kiloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan