Auttakaa! Raskaana, valeraskaus, hormonit sekaisin! Mikä? :(
Soitin lääkäriin kierukan poisto ajan ja siellä sanottiin että voi alkaa yrittämään lasta jo viikko ennen poistoa. No mehän heiluteltiin miehen kanssa peittoa päivittäin. Kierukka poistettiin 7.päivä ja sen jälkeen myös päivittäin. Kierrosta ei minkäänlaista tietoa ja menkkoja ei ole näkynyt. Sen sijaan viikko sitten alavatsa turposi ja siitä asti olen tuntenut painetta alavatsassa/munasarjoissa. Matala vyötäröisiä farkkuja ei voi pitää kun painaa ikävästi, istuminen ja nouseminen myös ottaa ikävästi alavatsaan, viileällä kädellä ei voi koskea alavatsaa koska se on arka, välillä elohiiriä ja kuplii kummasti. Tänään huomasin nännipihan tummuneen ja tulee kirkasta nestettä..silti raskaustesti näyttää negaa :/ onkohan liian aikaista vielä edes testailla? Torstaina aika virtsa- ja verikokeisiin, mutta tokkopa tuo silloinkaan välttämättä plussaa näyttäisi Jos raskaana olisin.. mietinkin tässä onko tämä valeraskautta, hormonit jotenkin sekaisin vai oikeasti raskausoireita? :/ epätietoisuus rasittaa!
Kommentit (4)
Siis testejä olen tehnyt. Tänäkin aamuna nega :/
Olipa taas luetun ymmärtäminen minulla hyvä. Toivottavasti syy kuitenkin selviää noille oireille.
Miten muut tehneet plussan ovulaation jälkeen? Millä viikoilla? Uteliaisuuttani kyselen
Ei kai se mitään haittaa jos testailee jo nyt kotona. Minä en ainakaan malttaisi olla testaamatta :)
Toivottavasti olette onnistuneet ja onneksi sulla on tuo aika tarkistukseen niin selviää.