Täällä mä itken, asiaa häistä
Saimme hääkutsun sukulaiselta. Luettuani kutsun purskahdin itkuun :( Hääpäivä on juuri se, jona itse haluaisin mennä vihille ja kirkkokin on sama.
Ja nuo olen päättänyt jo vuosia sitten, joskus nuorena :(
Nyt en sitten pääse tuona päivänä haluamassani kirkossa vihille, koska en kehtaa valita samaa päivää, kun läheisellä sukulaisella.
Voi itku ja prkl!
Kommentit (24)
no jaksuhali, mutta tiedätkö, että toi nyt on vähän hassua. Kuulosta naiselta, joka uskoo romanttiseen rakkauteen, haluaa rakkauden täytteiset prinsessahäät ja kyllästyy liittoonsa, kun sekään ei mene niin kuin suunnittelit.
Joo, et voi ottaa samaa päivää tietenkään. Tuo ehti ensin. Et voi, koska osa kutsutuista on samoja.
Miksi se haittaisi, jos ottaisit jonkun muun päivämäärän. Älä nyt usko mihinkään taikuuteen tms.
Voi itku!
Olen tosi pahoillani puolestasi! Ymmärrän hyvin, kuinka pahalta tuntuu kun unelmat romahtavat :(.
Kannattaisikohan sun jutella tuosta ongelmastasi jollekin? Voimahali!
Menkää aikaisemmin naimisiin. Sillä tavalle korjaatte koko potin ;)
Öö, miksi ette ole varanneet kirkkoa jo ajat sitten, jos sen tosiaan halusit, ja häät ovat jo niin lähellä, että kutsuja lähetellään? Jokin ei nyt oikein täsmää?
Vähän vaikea valita samaa kirkkoa samaan aikaan. Tulisko samat vieraatkin?
Vissiin voisi pitää tuplahäät? Sukukin voisi tykätä. :)
Jos sulla ei ollut jo kirkkoa varattuna, niin olet auttamattomasti myöhässä!
Häät ovat todennäköisesti ensi kesänä ja sinulla kaikki valmistelut tekemättä kirkon varausta myöten?
Saahan sitä aina unelmoida ja haaveilla, mutta ei niistä häistä totta tule, jos niitä ei mitenkään valmistele.
Kyse on päivämäärästä, ei vuodesta. Eli halusin juuri tuon päivämäärän, koska sillä on minulle todella suuri merkitys.
Minusta vain olisi nyt tyhmää valita sama päivämäärä (eri vuodella nyt tosin) ja sama kirkkokin vielä.
-ap-
Mikset ole varannut kirkkoa AJOISSA? Toinen pariskunta on kerennyt jo lähettää kutsukortitkin! Omaa hölmöyttä.
Haloo, kukaan ei välitä siitä päivämäärästä. (paitsi sinä)
Tosissaanko olet päättänyt tulevan hääpäiväsi ja kirkon joskus nuorena, kenties ennen kun olet tavannut tulevan miehesi?? HAHHHAH!! älä naurata!
Ja mitä väliä jollain päivämäärällä? Mulle ja miehelle sattui vahingossa sama päivämäärä kuin vanhemmilleni. Ei siinä kummempaa. Ei ne päivämäärät ole mitään virallista omaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 08:27"]
Kyse on päivämäärästä, ei vuodesta. Eli halusin juuri tuon päivämäärän, koska sillä on minulle todella suuri merkitys.
Minusta vain olisi nyt tyhmää valita sama päivämäärä (eri vuodella nyt tosin) ja sama kirkkokin vielä.
-ap-
[/quote]
Voi jumalauta.. :D repesin!
Kyllä olen päättänyt päivämäärän ja mies oli jo silloin kuvioissa :) Häät olemme päättänyt pitää sitten, kun lapset on isompia.
-ap-
quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 08:30"]
Kyllä olen päättänyt päivämäärän ja mies oli jo silloin kuvioissa :) Häät olemme päättänyt pitää sitten, kun lapset on isompia.
-ap-
[/quote]
Anna kun arvaan.. Haluat valkoisen prinsessapuvun, hunnun ja isin saattamaan alttarille? :D :D
Porvoossa on varmaan kauniita hääkirkkoja.. *tirsk*
Ei ol etodellista. Kukaan muu ei edes taju ajotain pvm.
Kirkko nyt on monella sama!!!
Toteuta nyt vaan oma unelmasi, ei se siitä miksikään tarvii muuttua, vaikka kaikilla muillakin olisi se sama.
No sama pvm voi olla vaikka keskiviikko jonakin vuonna ja toisena se on lauantai. Et ehkä voi toteuttaa samaa pvm ihan minä vuonna tahansa?!
Onpa harmillista.
Toisaalta, ehkä se vihkipäivä ja -kirkko on toisarvoisia asioita kuitenkin. Rakkaus on tärkeintä ja niin edelleen.