Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä farkut aikuiselle? Kaikkialla myydään vain slimfit tai joitain skinnyjä :) Näyttää kamalilta (paitsi hyvä kroppailisilla teineillä)

Vierailija
28.02.2019 |

olen siro mutta nuo ei vaan iske..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten Pukutehtaan farkut on laadukkaita, aikuisten naisten farkkuja. Googletappa.

Vierailija
2/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne venyy että jos on oikeasti siro niin kyllä ne mahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alkaa tulla muotiin sellaiset suorat väljemmät farkut, niin niitä pitäisi löytyä pian joka kaupasta ellei jo löydy. 

Vierailija
4/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne venyy että jos on oikeasti siro niin kyllä ne mahtuu

Miksi ap käyttäisi farkkuja joista ei tykkää? Mahtumisesta ei puhuttu.

Vierailija
5/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut viimeiset kymmenisen vuotta aina uudet Lee Cooperit ja hankin ne nykyään käytännössä aina lähimmästä Prismasta.

Vierailija
6/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Macin farkut, löytyy suoraa mallia.

T.Myyjä

Vierailija
7/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa yhtään tämä istuvampi farkkumuoto. Vähän silmänruokaa, kun miestenkin paikat korostuvat paremmin näissä nykyfarkuissa.

Vierailija
8/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando

Ellos

Vierailija
9/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Very Nice farkut ovat aikuisille naisille. Niitä on useissa eri lahkeen ja lantion malleissa. Useissa väreissä. Niissä on elastaania myös vyötäröllä. Itse käytän heidän skinnymalliaan, koska mulla on kapeat jalat ja omenavartalo. Kaikki farkut ovat yleensä liian isot reidestä. Niitä on Stokkalla ja joissain muissakin liikkeissä. Aika kalliita ovat, 99e, joskus saattaa tarjouksessa saada halvemmalla. Kestävät hyvin.

Vierailija
10/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vogliasta saa aikuisen naisen housuja. Myös farkkuja.

Vierailija
11/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhlista saa.

Vierailija
12/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin yllätyksekseni normaalivyötäröiset perusfarkut Cubukselta. Sopivat hyvin tällaiselle vähän reitevämmällekin naiselle. Eivätkä olleet slim. N45  

Vierailija
13/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut viimeiset kymmenisen vuotta aina uudet Lee Cooperit ja hankin ne nykyään käytännössä aina lähimmästä Prismasta.

Mäkin ostaisin, mutta mun pitäisi olla yhtä kokoa suurempi että saisin pienimmät. Ja katoin sentään Kalevan Prismasta.

Vierailija
14/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KappAhlista saa.

Ei ollut yksiäkään suoralahkeisia, kun viime viikolla kävin. Kaikki olivat näitä makkarankuoriversioita. 

Vierailija
15/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mosh mosh

Vierailija
16/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvä kroppa kuten teineillä. Luulisi jo että ihan terveydenkin puolesta kannattaisi mutta mammoille lienee turha sellaista saarnata kun se siideri-hese-kebab-fazerin-sininen maistuu.

Eli ulkomailta vaan tilaat noita xxxxl kokoja. Ainahan voit valehdella itsellesi että noi ovat jotain kiinakokoja ja että olet siro.

Vierailija
17/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki hyvä kroppa kuten teineillä. Luulisi jo että ihan terveydenkin puolesta kannattaisi mutta mammoille lienee turha sellaista saarnata kun se siideri-hese-kebab-fazerin-sininen maistuu.

Eli ulkomailta vaan tilaat noita xxxxl kokoja. Ainahan voit valehdella itsellesi että noi ovat jotain kiinakokoja ja että olet siro.

Kaikki hyväkroppaisetkaan eivät halua pukeutua makkarankuorihousuihin. Ei varsinkaan enää kypsällä aikuisiällä.

Vierailija
18/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät naurettavilta myös teineillä. Siis skinnyt. Todella tyylittömät.

Vierailija
19/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä perunasäkkifarkkuja, ei enää!

Vierailija
20/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä keskustelussa vedetään yhtäläisyysmerkki reitevän ja aikuisen naisen välille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme