Panostitteko alusasuihin mennessänne naimisiin?
Itse juuri tilasin LouLoun nettikaupasta aivain ihanat alusasut. Kaikki muu mulla olikin valmiina, mutta tuo oli jäänyt. Onneksi vielä ehti. Itsellä oli jo valmiina hääpuvun alle sopivat alusvaatteet eli rintaliivitoppi ja hipstersit. Ne ovat vaaleat ivory/beige. Nyt tilasin hääyölle jotain aivan ihanan kivat mustaa ja pinkkiä.
Onko teillä ollut erikseen hääyön asu vai onko olleet ne samat mitkä hääpuvun alla? Mitä teillä oli?
Kommentit (19)
Kovin lapselliselta kuulostaa alusasuvalintasi... Millainen nainen valitsee hääalusasukseen topin ja hipsterit..?? :D :D Ja juu. oli todella kauniit ja seksikkäät alusasut valittu hääyöksi, vaikka olin jo raskaanakin ja kaikkea.. Ei mitään pikkutytön ensialusvaateita.:D :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 06:31"]
Kovin lapselliselta kuulostaa alusasuvalintasi... Millainen nainen valitsee hääalusasukseen topin ja hipsterit..?? :D :D Ja juu. oli todella kauniit ja seksikkäät alusasut valittu hääyöksi, vaikka olin jo raskaanakin ja kaikkea.. Ei mitään pikkutytön ensialusvaateita.:D :D
[/quote]
Millaisia alusvaatteita sitten pitäisi käyttää? Sloggeja? Vai jotain stringejä vai mitä? Mun mielestä hipsterit on mukavimman malliset ja peppu näyttää hyvältä.
- ei ap
Älä ap välitä tuosta katkerasta ja vähättelevästä vastauksesta. Ap:n valinnat kuulosti hyvältä. En ole itse mennyt naimisiin mutta jos menisin, hommaisin varmasti yöksi jotain erilaista ja ihanaa.
Minä ostin ensin pitsihepenet, mutta sitten päädyin kuitenkin vatsaa litistäviin pikkareihin. näytti hääpuvun kanssa paremmalta.
Juu panostin, vaadin miestä tuhoamaan ne iänikuiset kuluneet alkkarinsa ja ostamaan uudet. Sain tahtoni läpi.
Samalla opetin miestä mm. pesemään kainalonsa oikeen kunnolla saippualla ja käyttämään deodoranttia. Sukkien vaihto oli kanssa yksi noista ihmeellisyyksistä, joita ei hänen kotonaan oltu opetettu. Pikkuhiljaa se sitten siitä korjaantui. Ihan hyvin oppi meni perille. Ei ollut kyse siitä, että olisi ollut moukka, vaan siitä, ettei kukaan ollut huomannut opettaa noita "pikku juttuja" hänelle.
Anoppi ja appi haisevat edelleen....anopilla on kuulemma allergiaa....tulee näppyjä jos käyttää dödöjä, just joo, olisko mahdollista sellainen, että niitä tulee kun ei pese ja hikoo ja on tavattoman lihava jne...mutta olkoon, se ei ole mun ongelma, paitsi silloin kun vierailevat meillä ja anoppi laittaa sohvatyynyn kainaloon, yäk!!!
No en. Pukuni (lyhyt vihreä) oli selästä avoin, joten siihen ommeltiin sellaiset kupit rinnoille. Pikkuhousuja en tarvinnut. :)
Yöpaidan (hyvin lyhyt valkoinen) olin ostanut, en muistanut käyttää ennen kuin häämatkalla.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 06:39"]
Älä ap välitä tuosta katkerasta ja vähättelevästä vastauksesta. Ap:n valinnat kuulosti hyvältä. En ole itse mennyt naimisiin mutta jos menisin, hommaisin varmasti yöksi jotain erilaista ja ihanaa.
[/quote]
ÖÖH, MITÄ!?!?? :D :D MIten ap:n lapselliset alusvaatteet kuulosti hyvältä?? Se mielestäsi ilmeisesti "katkera ja vähättelevä" vastaus maksoi seksikkäistä, upeista alusvaatteistaan n. 200€ ja miehestä oli TODELLAKIN UPEAT, seksikkäät alusvaateet hääyöksi, ei olisi malttanut niitä edes riisua. Voitko perustella miten jotkut topit ja hipsterit/pinkit ja mustat olis jotenkin "erityistä ja ihanaa" :D :D :D Lapsellista ja naurettavaa korkeintaan.. Sori vaan lapsukáiset.. :D
Panostin, ostin Changesta kunnon liivit hääpuvun alle ja kauniit pitsiset alushousut. Rintaliivit on minulla edelleen juhlissa käytössä, ja alushousut joskus romanttisina iltoina :)
Niin ja hääyönasuna oli oranssi-mustat stringit ja oranssi-musta pitsinen paituli. Hääpuvun alla oli siis silkkiset alusvaatteet, nämä oli ihan jotain tekokuitua, mutta sulho tykkäsi.
t: numero 10
Ostin korsetin, joka sutjakoitti muotoja ja myös sellaiset sukkahousut, jotka sai ihan hampaat irvessä kiskoa päälle kun oli niin tiukat. Sukkahousut litistivät vatsaa ja nostivat takamusta ylöspäin :-D
Tukeva toppi liiviliikkeestä. Olkaimeton ja lyhyt häämekko. Alusasun piti sopia mekkoon. Hääyön asuste on oikein hot seksikäs. Mistään mummoslogeista en tykkää. Samoin en stingeistä. Ne on aivan ihanat pitsiset ei mikään tavallinen hipsters. Tietenkin valitsin molemmat alusvaatteet minulle sopiviksi. Ja jotka myötäilee mun makua. Ja ilman muuta asuun sopiva väreiltään. Valkoinen ei olisi tullut kuuloonkaan. ap
Kiitos vastaajille.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 07:07"]
Ostin korsetin, joka sutjakoitti muotoja ja myös sellaiset sukkahousut, jotka sai ihan hampaat irvessä kiskoa päälle kun oli niin tiukat. Sukkahousut litistivät vatsaa ja nostivat takamusta ylöspäin :-D
[/quote]
Voiko olla pahempaa turn-offia kuin SUKKAHOUSUT.
Sukat ja sukkanauhaliivit olla pitää (stay upit menettelee), mulla on AINA kun käytän hametta. Myös töissä. En voi sietää sukkahousuja!!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 07:07"]
[/quote]
Voiko olla pahempaa turn-offia kuin SUKKAHOUSUT.
Sukat ja sukkanauhaliivit olla pitää (stay upit menettelee), mulla on AINA kun käytän hametta. Myös töissä. En voi sietää sukkahousuja!!
[/quote]
Anteeks, mun on pakko nauraa tälle sukkanauhaliivinaiselle :D Mun ei ainakaan tarvitse olla jatkuvasti kiihottuneessa tilassa ja toisaalta ne sukkahousut lämmittävät kätevästi.
Mulla oli kunnon pässinpökkimät ja lohenpunainen pitkähihainen aluspaita.
noinkohan 16 oli ihan tosissaan.. mut en minäkään alusasuun panostanut. ihan peruspikkarit oli, ja kevyesti muotoilevat sukkahousut. rintsikoita ei mun mekossa kaivannut..
Ihan normaalit alusvaatteet, en edes ostanut uusia. Hääyöhön panostin sen verran, että hommasin lohenpunaiset lököttävät mummokalsarit ja tyyliin sopivan aluspaidan. Jaksoi naurattaa sopivasti sen hetken mitä jaksettiin olla hereillä yöllä.
Mulla oli pitsinen body, joka keveästi litisti vatsaa ja stay up-sukat. Mies tykkäs kovasti... Erillistä hääyön asua mulla ei ollut, kun hääpuku ja alusvaatteet saatiin pois päältä, ei ihan heti ollut tarvetta pukea päälleen mitään :)
Vaikea sanoa.Olen 38-vuotias naimaton nainen eli siis virallisesti neiti ihminen.En ole koskaan ollut naimisissa.Mahdanko mennäkään.Eipä ole paniikkia asian suhteen yhä edelleenkään.Ja tämä on totta.
Joko sitä saisijoitain vastauksia. ap.