Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme kaikki muinaisen räjähtäneen tähden tähtipölyä

Vierailija
28.02.2019 |

Hetken hiukkaset tanssivat ihmismuodossa, tuuli puhaltaa ja muutumme joksikin muuksi.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla.

Vierailija
2/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs todistat? Et millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat hiukkaset ikuisesti kierrossa.

Vierailija
4/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs todistat? Et millään.

Kaikki rautaa tiheämpi. Jopa heliumia tiheämpi. Itse asiassa monen tähden räjähdyksessä oltu.

mot

Vierailija
5/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä. Minä oon Espoosta. 

Vierailija
6/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä! minä olen evoluutiosta.

Vierailija
7/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä! minä olen evoluutiosta.

Evoluutio ja ikuinen kosminen kierto eivät sulje toisiaan millään tavalla pois.

Vierailija
8/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, olen ajatellut monesti samaa.

Itse asiassa kaikki olemme jo alkuräjähdyksessä muodostuneita hiukkasia. Mistä sitä tietää, vaikka osa atomeistani olisi joskus ollut osa jotakin ulkoavaruuden eliötä aikana ennen aurinkokuntaamme!

Vierailija
9/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Jumalan luoma

Vierailija
10/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä kaikilla hiukkasilla muisti? Kuinka vanhoja me olemmekaan ja mitä jos sen solumuistin voisi valjastaa omaan käyttöönsä! Emme olisi enää vajavaisia ihmisiä.

Vierailija
11/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Valtaoja selvitti yhdellä luennolla ja todella ihminen on maan tomusta tai avaruudenntomusta luotu.

Ei yhtään ristiriitaa uskonnon kanssa.

Vierailija
12/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tähtipölyä... Voi olla, tai voi olla, että olet vain pöllyssä. 

Vierailija
13/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tähtipölyä eikä esi-isäni ole apinoita, muttei minua haittaa jos jonkun toisen esi-isä on apina ja esiäiti pölyhiukkanen :) 

Eilen katselin tähtitaivasta ja mietin tätä maailmankaikkeutta, ainutlaauista ja käsittämätöntä kykyämme tiedostaa olemassaolomme ja sitä mitättömän vähäistä tietoa, jonka omaamme kaikesta kehityksestä huolimatta ja hymyilin itsekseni, miten viisas ihmine on olevinaan, vaikka oikeasti ei tiedä enempää kuin nolla on suuri äärettömän rinnalla... 

Uskon kautta ihmisellä on kuitenkin yhteys näkymättömään, iankaikkiseen maailmaan ja se on todellisempaa kuin tämä hetken vaellus pienellä planeetallamme. 

Vierailija
14/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sielumme myös tähtipölyä?

Vierailija
15/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kaikki olemme jo alkuräjähdyksessä muodostuneita hiukkasia. Mistä sitä tietää, vaikka osa atomeistani olisi joskus ollut osa jotakin ulkoavaruuden eliötä aikana ennen aurinkokuntaamme!

Itse luulen että universumi skaalautuu helvetisti ylöspäin ja meidän universumi voi olla vain muukalaisen nuotiosta lentänyt kipinä samalla kun se paistaa makkaraa :D

Vierailija
16/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa ei ollut mitään ja sitten se räjähti :)

Vierailija
17/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, samasta supernovasta syntyneitä, mutta britti- tai jenkkisarjojen muovaamia- näin oikeasti syntyy introvertteja tai ekstrovertteja.

Introvertti rakastaa brittisarjoja, hyvää näyttelemistä, huolellista ajankuvaa ja lavastusta, särmää ja ironiaa. Kissa kainaloon ja hyvä sarja pyörimään. Korkeakoulutettu introvertti hakeutuu mielellään taiteen tai tieteen alalle, äänestää vihreitä tai vasemmistoa. Kissa paskat nakkaa. Kaikelle.

Ekstrovertti rakastaa jenkkisarjoja, sellaista sujuvaa tuotantoa, kaunista ja rohkeaa, valkoisia hampaita ja siloteltua ylemmän keskiluokan elämää. Ukko kainaloon ja hyvä sarja pyörimään. Paitsi että ukko katsoo jotain csi:ta ja akka sex and the citya, you know. Ehkä Friendseja pystytään katsoa yhdessä, like together? Koira ei saa tulla sohvalle, definately not. Ekstrovertti hakeutuu kaupalliselle alalle tai taloushallintoon tradenomin tarmokkuudella ja äänestää ehdottomasti Kokkareita, niin kuin kaikki muutkin kauniit ja rohkeat. Mies saattaa äänestää Ärsyjä pienessä kapinan puuskassaan. Koira tottelee emäntäänsä.

Vierailija
18/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko Valtaoja selvitti yhdellä luennolla ja todella ihminen on maan tomusta tai avaruudenntomusta luotu.

Ei yhtään ristiriitaa uskonnon kanssa.

Esko on sinun jumalasi. 

Vierailija
19/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäkää tietoisuuden toimintaperiaate. Älkääkä nyt jauhako sitä "teoriaa", minkä voimme kaikki googlettaa. Se ei ole toimintaperiaate, vaan aivan naurettava teoria vailla päätä ja häntää. Kukaan ei ole kyennyt edes teoriassa hahmottamaan tietoisuuden toimintaperiaatetta, ihmisen mieli ei edes kykene ymmärtämään, miten voimme olla tietoisia olemassaolostamme. Siinä menee Eskollakin sormi suuhun. On helppo muodostaa hyvin monimutkaistenkin laitteiden ja ohjelmistojen toimintaperiaatteita loogisten kaavoiden ja elementtien avulla. Mutta tehkääpä siitä tietoinen itsestään, ei onnistu edes teoriassa. Olemme paljon enemmän kuin biologinen kone. 

Vierailija
20/122 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se vaan meinaa, ettei oikeastaan millään ole mitään väliä. Seuraavaksi meidän aurinkomme sanoo puff ja ilmakehä lentää avaruuteen, me häviämme kaikki tältä planeetalta. Esirippu.

Jollain toisella planeetalla syntyy ja kuolee "ihmiskuntia" emmekä me koskaan kohtaa toisiamme valtavien matkojen takia.

Murheellista.

- - -

Kesytetty

Sinä olet minulle vain yksi

Yksi tuhansien joukossa

En tarvitse sinua, en, en tarvitse sinua

Mutta jos kesytät minut

Niin silloin me toisiamme tarvitsemme

Olisit ainoa maailmassa

Elämäni aurinkoinen

Olisit ainoa maailmassa

Elämäni aurinkoinen