Mitä ajattelet naisesta joka on tehnyt useamman abortin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa hoitaa ehkäisyä
Koska nämä tyhmät tajuavat, että abortti ei ole = ei osaa hoitaa ehkäisyä. Vahinko voi sattua vaikka sinulle.
Vahinko voi sattua ehkä kerran, tai kahdesti, mutta kolmas kerta ei ole enää vahinko. Seksi= raskauden mahdollisuus, ei vahinko. Jos joutuu abortoimaan kaksikin kertaa ehkäisyn pettämisen takia, pitäisi jo älytä ajatella, että jotain tarttis tehdä. Mutta ei, tehdään vain abortteja...
Niin siis siinä olen toki samaa mieltä, että useammin kun tapahtuu niin tuskin on enää vahinko. Viittasin kommentillani niihin, jotka tuomitsevat yhden vahingon jälkeen, että ihminen on välinpitämätön ja paha eikä välitä huolehtia ehkäisystä.
No aloituksessa kysyttiinkin useamman abortin teettäneistä.
En mitään. Jokaisella on siihen oikeus.
Jokaisella on oma tarinansa siihen miksi siihen ratkaisuun päätyy.
Se päätös tuskin on helppo.
Voi olla, että joutuu tekemään sen vasten tahtoaan, koska isä toivoo niin.
Vähän off topic, mutta menkööt.
Tämä on sellainen asia, mitä monikaan aborttia vastustava ei suostu myöntämään tai edes ajattelemaan. Saan kommentillani varmasti paljon paskaa niskaani, mutta päätän tehdä pointtini selväksi silti.
Abortti on henkilökohtainen valinta ja monesti se paras, jos nainen tietää että oma tai tulevan vauvan terveys kärsisi raskauden ja synnytyksen vuoksi. Jos vahinko sattuu, abortti on fiksuin vaihtoehto jos tietää ettei pysty antamaan lapselle kaikkea sitä mitä se ansaitsisi. Tämä maapallo on täynnä kurjuutta, täällä on jo nyt liikaa ihmisiä ja monella meistä on huonot oltavat. Emme tarvitse yhtäkään sielua tänne lisää kärsimään huonoissa oloissa.
Ja hauskinta näissä abortin vastustajissa on se, että ovat sikiöllä/vauvalla on väliä tasan niin kauan kuin se syntyy. Sitten kun se syntyy, ollaan sitä repimässä pois sen äidiltä koska äiti on "huono" ja varsinainen "sossupummi" ja arvostelemassa vanhempaa hänen valinnoistaan kasvattaa lapsi. Halutaan siis, että joku toinen väkisin pitää ei-toivotun lapsen mutta sitten kun se syntyy, ollaan kuitenkin sitä mieltä että lapsi ansaitsisi parempaa.
Kun lapsesta huonojen olojen kautta kasvaa heikko yksilö; varas, narkki, syrjäytynyt tai mitä lie, ollaan häntä haukkumassa epäkelvoksi kansalaiseksi eikä hänellä olekaan enää samaa ihmisarvoa kuin muilla. Näkeekö monikaan tässä ristiriitaa ja tekopyhyyttä? Halutaan, että aborttia ei tehdä ja lapsi väkisin synnytetään, mutta hän on arvokas tasan vain niin kauan kuin hänestä ei kasva sellaista kansalaista, mitä ei itse arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa hoitaa ehkäisyä
Koska nämä tyhmät tajuavat, että abortti ei ole = ei osaa hoitaa ehkäisyä. Vahinko voi sattua vaikka sinulle.
Vahinko voi sattua ehkä kerran, tai kahdesti, mutta kolmas kerta ei ole enää vahinko. Seksi= raskauden mahdollisuus, ei vahinko. Jos joutuu abortoimaan kaksikin kertaa ehkäisyn pettämisen takia, pitäisi jo älytä ajatella, että jotain tarttis tehdä. Mutta ei, tehdään vain abortteja...
Niin siis siinä olen toki samaa mieltä, että useammin kun tapahtuu niin tuskin on enää vahinko. Viittasin kommentillani niihin, jotka tuomitsevat yhden vahingon jälkeen, että ihminen on välinpitämätön ja paha eikä välitä huolehtia ehkäisystä.
No aloituksessa kysyttiinkin useamman abortin teettäneistä.
Vaikka tekisi useamman abortin, on se silti vain ja ainoastaan naisen oma asia. Se on naisen oma keho, hän saa tehdä mitä vain sillä vaikka miten mulkulta saisi itsensä vaikuttamaan sinun silmissäsi. Ärsyttääkö? -eri
Vierailija kirjoitti:
Retardi.
Ihminen joka käyttää muista kanssaihmisistä termiä "retardi" ei varmasti ole sieltä terävimmästä päästä itsekään.
Abortti ei määritä ihmistä. Oli niitä 1 tai 5.
Jokaisella on omat syynsä. Toisekseen abortti ajankohta osuu solumöykkyyn, ei ihmiseen/lapseen.
Myös kasvain on solumöykky.
Olen tehnyt abortin kaksi kertaa. Olin nuori, masentunut ja käytin huumeita niin ei kiinnostanut juurikaan maksaa e-pillereistä. Molemmat abortit taas olivat ilmaisia minulle. Ottaisin mieluusti strelisaation, mutta en saa kun olen vieläkin liian nuori.