Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä nykyään hiljaisempaa kuin ennen vai eikö?

Vierailija
19.02.2013 |

Mielipiteitä? Kuka käy vielä täällä? Tunnustakaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin mutta kun viestit ei mene läpi

Vierailija
2/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiljaisempaa.

Samat jutut pyörii etusivulla koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yritin laittaa parikin aloitusta, mutta ei onnistunut. Viestejä olisi varmaan ainakin vähän enemmän, jos saisi ne läpi.

Vierailija
4/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaani yritän mutta en vaan saa viestejä lähetettyä. Aina ei edes valita varmenteesta vaan heittää takaisin keskusteluun, mutta viestiäni ei vain näy missään.

Vierailija
5/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisempaa.

Itsellä on jäänyt monta vastausta lähettämättä kun ei vaan saa lähetettyä. Yleensä kun näin käy tulee laitettua av kiinni.

Sitäpaitsi minä ainakin olin "koukussa" siihen vanhaan ulkonäköön. Kun kaikki muuttui ja palsta ei edes tunnu toimivan niin entiseen verrattuna käyn täällä tosi harvoin. Ei vaan tunnu samalta. Ja kun keskustelutkin etenee niin hitaasti.

Tässä harkitsen josko koettaisi lopettaa kokonaan tämän av:lla roikkumisen. Tähän saumaan se varmaan onnistuisi helposti...

Vierailija
6/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koneelle on ainakin työläämpää pyörittää tätä uutta sivustoa, vaikea avata jne. Voi olla, että muillakin on näitä ongelmia.

Vierailija
7/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo usko loppua, kun ei tämä toimi.

Vierailija
8/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiljaisempaa. Ja olen uudistuksen jälkeen nyt toista kertaa täällä. Ennen kävin joka päivä, useammankin kerran päivässä, kurkkaamassa mistä täällä kättä taas väännetään. ;)

Mutta nyt täällä "keskustelut" etenee niin hiljaa, ettei niitä keskusteluiksi voi oikein edes sanoa. Ei niitä tällä kiinnosta seurata kun ne seisoo paikallaan tai etenee ihan etanavauhtia.

Mä ainakin laitan nyt pillit pussiin, turhaa tuli muutenkin aikaa vietettyä tän parissa silloin ennen, harmitti usein se ajanhaasku, joten nyt tää on helppo lopettaa! Että siitä nyt kiitos kuitenkin ylläpidolle! :)

Vierailija
9/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan parasta antia oli ennen se, että keskustelu kävi nopeaan ja oli juttuja monista eri aiheista. Nykyään keskustelut eivät "liiku" eikä uusia juuri tule =samat jutut koko ajan 1. sivulla.

Lisäksi monta kertaa käynyt niin, että olen vastannut ja osannut oiken sen "kirjoita ilman välilyöntejä yksi kaksi kolme" laittaa varmenteeseen, mutta viesti ei ole mennyt läpi. Koita siinä sitten käydä keskustelua kun et voi vastata viesteihin ollenkaan (ja uskon muillakin saman ongelman olleen...?)

Ja muutenkin palsta tuntuu hidastuneen, vaikka ihan hyvä kone onkin, niin usein junnaa kauan ennenkun keskustelu aukeaa jne. Itseäni ei palsta enää kiinnosta, koska hyvät puolet hävinneet uudistuksen myötä.

Pidin palstasta siksi että keskusteluja oli laidasta laitaan, ne kävivät nopeina, ja välillä oli ihan hyviäkin juttuja :) Muilla palstoilla keskustelualueet enemmän rajattuja, ei ole ns. laidasta laitaan vaan pitää aina mennä tiettyyn "lokeroon" lukemaan juttuja.

Vierailija
10/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta uskoisin että johtuu enimmäkseen teknisistä ongelmista. Itse olen saanut muutaman viestin läpi vasta nyt, tätä ennen kaikki tökkäsi varmenteeseen.

Aikaisempi ulkonäkö oli selkeämpi ja viestit ja etenkin lainaukset erottui paremmin, mutta ehkä tähänkin tottuu, en usko että se lopullisesti karkottaa ihmisiä.

Vierailija
11/11 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Uudistuksen jälkeenkin olen ollut täällä norkoilemassa, josko palsta paranisi ja tekniset viat saataisiin korjattua, mutta ei näytä olevan toivoa. Toisaalta tässä on huomannut myös miten paljon parempaa elämä on ilman tätä palstaa, joten minä jätän tämän palstan nyt. Olen kiitollinen tästä susisurkeasta uudistuksesta, joka sai minut irrottautumaan tästä palstasta!