Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanarialle, suosituksia paikoista?

Vierailija
19.02.2013 |

Esim Blue villagea tai muuta perheelle sopivaa kohdetta? Ei olla koskaan oltu siellä. Mikä saarista on paras? Miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niissä saarissa kauheita eroja ole. Lämmintä ja meri ...aahhh. Me mennään jostakin syystä aina Teneriffalle (siis ennen lapsia olen käynyt muillakin saarilla). Mikä tahansa paremman luokituksen hotelli on varmaan sopiva ...katso sen verran että on iso allasalue koska rantaelämää riittää yleensä max 1 päivä ja sen jälkeen ei enää halua nähdä hiekkaa.

Katso myös retkikohteita jotka teitä kiinnostais. Esim Teneriffalla on kivoja eläintarhoja ja vesipuistoja.

Vierailija
2/4 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas käydään aina Gran Canarialla, Playa del Inglesissä... tai aina ja aina, matkustetaan muuallakin mutta sinne tulee palattua aina jokusen vuoden välein ja tuntuu kuin kotiin menisi. Tietää paikat ja tavat ja saa rentoutua ja nauttia.

Inglesissäs vetää tietysti ne ihanat Hiekkadyynit, Rantakatu on mahtava missä voi istuskella syömässä ja shoppailla turistikrääsää, on vesipuistoja, lännenkylää, Palmitos Parkkia suosittelen ehdottomasti, aivan ihana eläinpuisto. Markkinoita, Bussilla ei kestä kauaakaan Las Palmasiin jos haluaa vähän isompaan paikkaan Shoppailemaan, Iso ostoskeskus on myös Inglesin ja Las palmasin välillä Vecindariossa..

Mä olen suosinut huoneistohotelleja joissa tehdään itse aamupala, Hotellien lähimarketit ovat suht kalliita mutta kannattaa etsiä isompi marketti esim. Hiper Dino. Jossa ruoka edullisempaa.

Mä en itse välitä Blue Village meiningistä vaan haluan käydä eri paikoissa syömässä yms. Oltiin yhden kerran kun lapset oli vielä tosi pieniä Bahia Felizissä (Ingelisin lähellä) Blue villagessa. Se oli hieno (vaikka aika tuulinen) paikka, mutta loppupelissä sieltä loppui mieluisa tekeminen ja sitten ajeltiinkin Taksilla melkeen joka päivä Inglesiin. Myöskin ruokapaikat olivat aika vähissä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuerteventuran eteläkärjen Jandia oli ainakin minulle ihan huippua. Riittävät palvelut ja EU:n alueen valtavimmat hiekkarannat. Kun autolla ajoi saaren länsirannalle, löytyi jopa lähes autioita hiekkarantoja ja henkeäsalpaavia merimaisemia. Kun sieltä lounaaseen katselee, tietää että seuraava maa tuohon suuntaan on Brasilia.

Vierailija
4/4 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattiin juuri Bahia Felizistä ja pelkkää positiivista palautetta:

- kelit hyvät, silloinkin kun tuuli niin oli lämmin

- alueella tekemistä niin paljon, ettei lasten kanssa tarvinnut lähteä kauemmas sen vuoksi että olisi tullut tylsää

- laittakaa harkintaan 'all inclusive' eli täyshoito, ruoat olivat hotellissamme mahtavat

- Sioux City parin kilometrin päässä hotellista, pienet lännenmiehet olivat aivan haltioissaan, hevostytöistä puhumattakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi