Naiset mitä mieltä touhutipoista?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Miksi tykkäät mikä niissä kiehtoo?
Asiana jees ja ihan kiihottaviakin, mutta tuo termi ”touhutipat” on niin ällöttävä ja epäkiihottava, että menee halut kun joku alkaa puhua ”touhutipoista”.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa, maistuu hyvälle.
-N<50
Mikä niissä kiihottaa?
Kiihoittavat minua koska tiedän miehen nauttivan ja amtavat hyvän lisäliukkarin kun hyväilee kalua suulla tai käsin.
En tiennytkään että niistäkin pitää olla jotain mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Asiana jees ja ihan kiihottaviakin, mutta tuo termi ”touhutipat” on niin ällöttävä ja epäkiihottava, että menee halut kun joku alkaa puhua ”touhutipoista”.
Samaa mieltä, mutta mitään asiallistakaan termiä en ole ikinä kuullut. Miksikä tuota sitten kutsuisi? Kiimalima? Ääh. Joskus olen vaan puhunut pöksyjen kostumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N<50Mikä niissä kiihottaa?
Ajattelen, että mies on oikeasti kiihottunut ja että hän haluaa minua. Seisokkeja käsittääkseni tulee menee, mutta kun tulee touhutippoja, niin silloin on tosi kyseessä :)
-N
No ne nyt kuuluu asiaan? Ja ainakin tipoista tietää että toinen on haluissaan jos muuten olisi epävarmaa..
En tykkää. Yritän olla ajattelematta, kun annan suuseksiä, niin ei maistu niin pahalle. Ne maistuu suolaiselle ja käytän hyvin vähän muutenkaan suolaa... :D
Miehelleni en toki sitä sano tai näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N<50Mikä niissä kiihottaa?
Ajattelen, että mies on oikeasti kiihottunut ja että hän haluaa minua. Seisokkeja käsittääkseni tulee menee, mutta kun tulee touhutippoja, niin silloin on tosi kyseessä :)
-N<50
No enpä usko.mieheni kalsareissa on jatkuvasti jälkiä touhutipoista kun pyykkiä pesen.ja ei en kyttää mutta kun on aina mustat kalsarit jalassa niin niistä se nyt vaan näkyy aika helpolla.tuskinpa hällä itsekseen jokapäivä on tosi kyseessä
Ajattelen, että tuo nimitys on vastenmielinen seksintappaja.
Minulta näitä tulee todella runsaasti kun on pyllyä tiedossa. Ja hyvin luistaakin..
Neljä viikkoa ollu ilman niin tahtoo tulla jo vähäisestäki seisokista
Mun miehen tipat ovat ihania. Kiihoitun itsekin niistä. Ei maistu pahalle. Ihana lipoa nuolla ja ottaa suuhun ja sitten ihan pimpsaan. Sama minulla kun suorastan valun kun saan suuseksiä.
En tykkää. Yököttäviä! Onneksi omalla miehellä ei sitä tule ennen laukeamista. Yhdellä miehellä tuli aivan hirveästi ja suihinotto oli vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Yököttäviä! Onneksi omalla miehellä ei sitä tule ennen laukeamista. Yhdellä miehellä tuli aivan hirveästi ja suihinotto oli vastenmielistä.
Anna mä arvaan... Mielelläsi kuitenkin pimpsa märkänä vastaanotat suuseksiä?
Kyllä!