Peukutus pois palstalta - pilaa keskustelun!
Vauvan ideaan ei sovi peukutus, täällä keskustellaan henkilökohtaisista jutuista, jotka ei ole peukutus-tavaraa. Muutenkin niin teiniä peukuttaa joniun mielipiteitä.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:01"]
Mitäs jos jätettäiskin pelkästään peukutustoiminto elämään, ja otettais vastausmahdollisuus pois. Sitten nähtäis mitä peukutuksella tosiaan voi kertoa. Ei mitään.
[/quote]
No ei kai kukaan ajattele, että peukutus korvaisi viestit?
Ihanan kiihkeä keskustelu jostain niinkin turhasta asiasta kuin peukutuksesta. Olisi se kauheaa jos pelkkä peukutustoimi jäis elämään. Minne mammat sitten purkais turhaumansa kun pelkkä peukku ei sisällä yhtään solvausta tai haukkumasanaa.
No ei todellakaan, tuo parantaa laatua ja noi lesta-avausten tekijät ja persut sitä ja tätä ja voiko mies seurustella 22 vuotiaan kanssa katoavat palstalta. Paras juttu tällä muuten surkealla uudella palstalla.
kyllä mä just ajattelen, että peukutus korvaa viestit.
mahtavaa kun joku kertoo, että mies ehkä pettää ja siihen voi sitten pistää peukkua alas. tai että lapsella on todettu adhd ja taas peukku laulaa.
Tämä keskustelu on saanut moneen muuhun keskusteluun verrattuna aika paljon peukkuja. Peukutusihmiset ilmeisesti aktiiveina.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:12"]
No ei todellakaan, tuo parantaa laatua ja noi lesta-avausten tekijät ja persut sitä ja tätä ja voiko mies seurustella 22 vuotiaan kanssa katoavat palstalta. Paras juttu tällä muuten surkealla uudella palstalla.
[/quote]
Häh, miksi peukutus saisi ne katoamaan?
Peukutusaktiivit on vihdoin löytäneet tavan purkaa syvimpiä ajatuksiaan ja osallistua keskusteluun: peukutuksen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:17"]
[/quote]
[/quote]
Kieltäydytkö uskomasta peukutuksen ilosanomaan????
Toi peukutus on niin SLS, mut oiskohan mahdollista saada keskisormitoimintoa. Se sopis monelle aggressiomammalle paljon paremmin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:17"]
[/quote]
[/quote]
Kieltäydytkö uskomasta peukutuksen ilosanomaan????
[/quote]
Ei ne kehtaa kun on välittömästi -100 peukkua.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:23"]
Toi peukutus on niin SLS, mut oiskohan mahdollista saada keskisormitoimintoa. Se sopis monelle aggressiomammalle paljon paremmin.
[/quote]
Hmmm. http://www.sls.fi/
Joo siis ei Svenska litteratursällskapet, vaan So Last Season :). Miten tällä palstalla noin kultturelleja mammoja pyöriikin
Olen kirjoittajan kanssa jyrkästi samaa mieltä! Jos ei ole muuta kommentoitavaa kuin tumputtaa, niin tyytyy sitten vain lukemaan. Tämä on siis minunkin mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin!
- nona -
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:30"]
Olen kirjoittajan kanssa jyrkästi samaa mieltä! Jos ei ole muuta kommentoitavaa kuin tumputtaa, niin tyytyy sitten vain lukemaan. Tämä on siis minunkin mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin!
- nona -
[/quote]
Peukutin sinua syvältä ja hartaasti.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 10:24"]
Ei ne kehtaa kun on välittömästi -100 peukkua.
[/quote]
Eikö? Eiköhän hullut vaan innostu huomiosta. Voidaan toki yrittää, mä voin ainakin liittyä miinuspeukkutalkoisiin esim. tuohon ikäerofanaatikon kohdalla.
peukutus o mun elämä!