Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Findus lasagne - muistaako joku muu nähneensä?

Vierailija
18.02.2013 |

Findus on kuulemma tiedottanut, ettei Suomen markkinoilla ole heidän lasagneaan. Mutta olisiko lehdistötiedotteesta jätetty pois se ratkaiseva sana eli "enää"? Ainakin minä muistan nimittäin melko varmasti, että tässä parin vuoden sisään olen tällaista lasagnea kaupoissa nähnyt ja myöhemmin harmitellut, kun sitä ei ollut enää saatavissa. Muistaako joku muu?

Minulle siis on jokseenkin sama, olenko hevosenlihaa syönyt vai en. Mutta kiinnostaisi vain tietää, yrittääkö Findus tosiaan viestiä puolitotuuksilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis Beef Lasagne-tuotteesta. Elintarviketurvallisuusvirasto Eviran mukaan Suomesta ei ole löytynyt virheellisesti hevosenlihaa sisältäviä Finduksen valmislasagneja. 

Hauska tämä nettisivun teksti: "Findus on yksi Euroopan johtavia pakastetuotteiden valmistajia. Findus tunnetaan korkelaatuisten pakasteiden merkkinä."

Vierailija
2/4 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Suomesta ole löytynyt hevosenlihaa sisältäviä lasagneja, niin se voi vain tarkoittaa sitä, että ne on jo aikoinaan syöty ja jostain syystä lasagnen tuonti Suomeen lopetettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy googlaamallakaan kuvia tai tietoja edes kauppojen sivuilta. Eli ei ole tuotu varmaankaan Suomeen. Muiden firmojen lasagneja löytyi kyllä.

Vierailija
4/4 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaapas huviksenne "Findus lasagne" pakaste. Siis noin, että kaksi ekaa sanaa on lainausmerkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi