Paljonko aikoisit laihduttaa, jos mittasi olisivat 160/57?
Itse ajattelen että n. 5kg pitäisi laihduttaa vielä.
Kommentit (40)
Täh? Oikeestiko noi numerot on monelle niin tärkeitä, että täällä kysytään neuvoa tuntemattomilta - ja jotkut jopa vastaa että mitkä luvut olisivat hyvät? Eikö sieltä peilistä näy kuitenkin parhaiten mikä on hyvä?
Samanpituiset ja -painoiset ihmiset voivat näyttää hyvin erilaisilta, riippuen ruumiinrakenteesta ja kehonkoostumuksesta.
Lihottaisin 10kg, tykkään kun on muhkut reidet ja junk in the trunk.. Tosin mun tuurilla ne ei tulisi paikkoihin mihin haluan.
Viitisen kiloa. Nuo olivat mittani ennen raskautta, ja silloin tuntui että on noin 5kg liikaa, varkain tullut, sillä aiemmin painoin 52kg ja se tuntui hyvältä painolta. Nyt on synnytyksestä vasta hetki aikaa ja tuo 52kg tavoitteena. Matkaa kuitenkin on vielä...
Miehenä toivoisin, että et höpöttäisi laihduttamisesta yhtään enempää. Olet varsin sopiva nyt.
Jos olet siro niin sitten tuo 17kg jos vähän rotevampi niin n. 10kg
Alapeukuista näkee miten suurin osa mammoista täällä on itse 160/85.
561-572 grammaa, riippuen siitä oletko blondi vai tummaverikkö.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista näkee miten suurin osa mammoista täällä on itse 160/85.
Yläpeukuista näkee kenellä paino on suurinpiirtein samaa luokkaa älykkyysosamäärän kanssa.
No ihan niin siro en ole että 160/40kg näyttäisi sopivalta :D luulisin että 160/45 alkaisi olla jo vähän sairaan näköistä minulla. Kaverini kyllä on varmaankin jotain 158/40 mutta on kaikin puolin sirompi kuin minä ja silti vähän liian laihan näköinen.
-ap-
Juuri tuo 5kg voisi olla tavoite, tyytyväinen olisin jo 160/54 mittoihin eli 3kg riittäisi ja sitten jos vielä jaksaisi yrittää niin ne pari lisää.
En välttämättä tiputtaisi painoa ollenkaan, jos olet lihaksikas. Olen saman mittainen ja en halua tiputtaa enempää painoa, koska se lähtisi lihasmassasta. Harrastan voimalajeja.
Olen juuri tuon kokoinen ja aion pudottaa 3kg. Minulla rasva kerääntyy takamukseen ja reisiin, tässä painossa reidet hinkkaavat kivuliaasti toisiinsa vaikka vyötärö on yhä kapea ja vatsa litteä. Pari kg hoikempana ongelma poistuu.
Täytyy muistaa että paino kertyy ihmisille eri tavalla, toisella sama paino näyttää timmiltä, toisella on sen sijaan pallomaha. Tämän mittainen ja ihminen on vielä reippaasti normaalipainon puolella, mutta normipainonkin puolella kropassa voi olla liikaa läskiä lihakseen suhteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä tiputtaisi painoa ollenkaan, jos olet lihaksikas. Olen saman mittainen ja en halua tiputtaa enempää painoa, koska se lähtisi lihasmassasta. Harrastan voimalajeja.
En ole kovin lihaksikas ja harrastan enemmän kestävyyttä ja kehonhallintaa kuin voimalajeja, että ihan läskiä on kaikki kertyneet kilot :D olen siis aiemmin aika pitkäänkin painanut 50-52kg ja silloin liikuin enemmänkin kuin nyt, varmaan oli lihastakin enemmän, nyt vaan sitä rasvaa.
-ap-
Suunnilleen 10kg, sanoisin että joku 47 tai 48 kg olisi hyvä paino tuolle pituudelle.
T. 165/50kg