Paljonko aikoisit laihduttaa, jos mittasi olisivat 160/57?
Itse ajattelen että n. 5kg pitäisi laihduttaa vielä.
Kommentit (40)
Riippuu siitä missä kunnossa olisin. Jos olisin ns "laiha läski", alkaisin ehkä mieluummin kuntoilemaan ja kasvattamaan lihaksia läskin sijaan, kuin laihduttamaan. Jos taas olisin jo hyvässä kunnossa ja rasvaprosentti kohtuullinen, en ryhtyisi laihduttamaan.
nuo on ok mitat, 160/55 tosi hyvä.
Mielellään 10 kiloa, mutta ehdottomasti ainakin 7.
En yhtään vaan kokisin että pituus ja paino on täydellinen.
En yhtään. Olen melkein täsmälleen tuon kokoinen, ja hyvin tyytyväinen. Harrastan urheilua, ja mulla on kunnon lihakset.
Olin 17-vuotiaana juuri tuon mittainen pudotettuani 15 kg ja olin erittäin tyytyväinen. Jos olisin ollut pro ana, toki silloin olisin pudottanut vielä parikymmentä kiloa.
Oon 158 ja tavote 60, nyt 67:( mutta 5 kiloa jo lähtenyt!
Eihän tuossa edes ole mitään laihdutettavaa. Mistä kohtaa ajattelit pudottaa painoa? Pikkurillistäkö? Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. :D
Max. neljä kiloa. Jos peilikuva hyvä, niin en yhtään.
160cm hyvä paino oli 47,5 kg, sitten 52kg. Yli 55kg alkaa höllymään, jos ei ole aivan älyttömiä lihaksia.
lähiö-Mirkku, 102 kg. kirjoitti:
Eihän tuossa edes ole mitään laihdutettavaa. Mistä kohtaa ajattelit pudottaa painoa? Pikkurillistäkö? Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. :D
Reisiin enimmäkseen kertynyt ylimääräistä mutta muuallekin tietty jonkin verran. Paino tosiaan noussut viimeisen neljän vuoden aikana 8kg yhteensä eikä lihaksia treenamalla vaan ihan läskiä :D mutta ei ole tavoite uudelleen painaa 49kg, mielestäni 52kg olisi hyvä.
-ap-
160/46 on normaalipainoinen.
Eli reilu 7 kg nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
160cm hyvä paino oli 47,5 kg, sitten 52kg. Yli 55kg alkaa höllymään, jos ei ole aivan älyttömiä lihaksia.
Aika sama juttu, alle 55kg on jo ihan ok, 52kg oikein hyvä, ehkä paras ollut 49-50kg mutta en näe realistisena enää ja pelkään että tissit alkaisi roikkumaan kun lihomisen myötä ovat kasvaneet :D
-ap-
Ois sellainen paino, jota olis hankala säilyttää. Jopa pari kiloa vois olla lisääkin. Mulla siis. Mulle sopivin paino on lähellä BMI25:ttä
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon mitään älyttömiä lihaksia tarvii ettei hölly :D riippunee toki vartalotyypistä
Max 7 kiloa, siinä painossa kroppa on jo viimeisen päälle kaunis ja kiinteä ja jos ei niin tarvitset vain enemmän liikuntaa ja terveellisen ruokavalion. Älä laihduta alle 50, sitten siitä 50:stä tulee rasittava mörkö, jonka yli ei saa mennä. Älä muutenkaan tuijota kiloja liian pakkomielteisesti, 51-52+ olisi varmaan jopa parempi. t. 161/55
Hmm, korkeintaan 7-8 kiloa, riippuu ruumiinrakenteesta.
En taatusti yhtään. t. nainen 161 cm, 100 kg