Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sille murulle sitten kävi?

Vierailija
18.02.2013 |

Siitä kun ei saa jauhaa ;D Tuliko ero vai kävikö hyvin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just! Meinasin jo äsken laittaa aloituksen asiasta, ensimmäistä kertaa palstalukijan elämässäni. Olen jo seitsemän kertaa tänään käynyt katsomassa ketjut läpi, josko olisi jotain uutta tilanteesta.

Miten tähän on tultu?!? Voisiko ulkomaan komennukselle lähtenyt kihlautunut häitä suunnitteleva vähän mokannut tyttö pliiiis laittaa jotain päivitystä, etteivät ihmiset täällä saisi känsää palstapäivityssormeensa?

Vierailija
2/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun nuo aktiiviset murudissaajat käy naputtelemassa peukkuja alaspäin. Kauhea vaiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näkynyt

Vierailija
4/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vasta huomasin nämä peukut! Pidättekö peukkuja Murulle vai mille? Tiedättekös mitä Muru on syönyt tänään ja mitä kaikkea "hyvää" juonut? Laittakaas "päivän menu" niin katsotaan kuinka hyvin stemmaa. Voi olla, että osutte ihan oikeaan tai sitten menee ihan pieleen. Siis en mä ihan usko, että se olisi syönyt jotain makaroniini- tai maksalaatikkoa, lihapullia tai kaalikääryleitä? Entäs se kaalisoppa, joka pitää linjat kurissa, että mahtuu sitten sinne morsiusmekkoonsa? Entäs tuo hevosenliha - sehän on aivan mieletöntä herkkua ja sitähän on metwurstissa. Siis en mä usko, että Muru olis hypännyt yli venäläisen metwurstin ja votkan kun kävi jossain Moskovan takana tai missä se nyt kävi. Mitäs te luulette - tykkääks Muru? Entä mikä suklaa ja mitkä leivokset? Mä suosittelisin aleksatereinleivoksia, perunaleivoksia, kilpikonnia, bebejä, antiikkileivoksia ja vaikka mitä! Mikä juoma sit noiden kanssa - joku kahviko vai?

Olishan sitä niin paljon kaikenlaista tosta Murusta, mutta jostain syystä tänään ei vaan jaksa. Kuuntelen noista mamuista ja mietityttää että kuinka mamuksi toi Muru itsensä siellä ulkomailla mahtaakaan tuntea. Onhan se hirveä tunne, kun saa kuulla paikallisten suusta olevansa joku ulkomaalainen ja että enkustakin kuulee, että mistäpäin suunnilleen niin kuin on kotoisin. Mutta jos on vähänkin nätti - niinku Muru - niin kandee pitää se suu supussa ja hymyillä vaan nätisti, niin ketkä tahansa ulkomaalaiset omivat porukoihinsa.

Mutta tiedätteks, mä en nyt jaksa tänään. On ihan silmät ristissä. Mun tarttee nyt lähtee vetään ja kyll mä tiedän, että ette kuitenkaan tykkää mistään mitä mä yritän jostain Murusta kertoa.

Vierailija
5/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 09:11"]

Hauskaa kun nuo aktiiviset murudissaajat käy naputtelemassa peukkuja alaspäin. Kauhea vaiva!

[/quote]

Missä ketjussa muka? Tässä vain pari peukuttanutta, onko kamalaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi