Te jotka leikitte lapsena barbeilla, minkälaisia leikkinne olivat?
Olin ilmeisesti tylsä lapsi sillä leikin niillä vaan ihan perus prinsessa- tai kotileikkejä. Kuulin vasta aikuisena, että hämmentävän monet ovat leikkineet barbeilla kunnon orgioita sun muita pervoiluja :D Tosin minulta puuttui Ken, ehkä en siksi hoksannut ajatusta. Jos leikissä tarvittiin miestä, lainasin salaa veljen He-Man ukkoa.
Kommentit (22)
Leikin nukeilla aika isoksi, oliskohan yläasteella vielä viimeisinä leikkiaikoina? Vanhempi siskoni muisti asiasta kiusata. Myös siitä, että posmitin ääneen vaikka leikin yksin.
Nyt aikuisena olen ymmärtänyt miten tärkeää tuo leikkiminen minulle oli. Lähellä ei asunut kavereita, olin yksinäinen. Lapsuus ja kotielämä ei ollut auvoisaa, siksikin uskon että leikit pelastivat mielenterveyteni.
Miten leikin? En muista kauheasti, jokin teema kyllä aina oli. Muistan että jumaloi barbien pitkiä hiuksia, olisin melkein voinut pelkästään vain hipelöidä niitä koska en itse koskaan saanut pitkiä hiuksia vaikka olisin halunnut. Leikki syntyi minne vain joskin se järjestely oli hyvin tärkeää. Joskus leikin ulkonakin, Barbie saattoi elää uudisraivaajan tapaan ja tein nuotioita sen pihapiiriin. 😁
Joskus leikin aihe tuli elokuvasta tai TV-sarjasta.
Tietysti oli orgioita! Ensin oli juhlat ja sitten pantiin. Koska miehiä oli vähemmän, kenit kiersi useammassakin sängyssä :D Mainittakoon, etten ole edes opiskeluaikana osallistunut puoliksikaan niin villeihin bileisiin kuin barbeilla oli.