Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä heitti pois muistolaatikkoni, koska siellä oli eksän antamia koruja (muiden tärkeiden tavaroiden lisäksi)

Vierailija
28.02.2019 |

Laatikossa oli minulle oikeasti kallisarvoisia tavaroita. Lapseni hiuskiehkura, piirroksia, äitienpäiväkortteja yms. (Lapsi nyt jo teini)

Mies oli mustasukkaisuuksissaan hävittänyt koko rasian, oli katsonut että siellä on korujen lisäksi vaan "jotain paperiroskaa"

Koruja saa kaupasta, mutta muita rakkaita muistojani en saa enää takaisin. Voisitteko te antaa tällaisen anteeksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun heittää pois vaimon kamaa on sikamainen ääliö. 

Kun nainen tekee samaa se on konmaritusta ja se on sallittua.

Vierailija
5/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika ulos.

Vierailija
6/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pois. Sairas mustasukkaisuus on kammottavaa. En edes ymmärrä miten voi olla mustasukkainen vanhoista jutuista.

Vierailija
7/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse miestä joka on mustasukkainen etkä miestä joka ei kunnioita sinua / omaisuuttasi.

Vierailija
8/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi enää miesystäväni sen jälkeen

Vierailija
9/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin äkkiä katsomassa roskislaatikosta onko se siellä vielä pelastettavissa. Mutta miestä en haluaisi nähdä enkä kuulla enää ikinä. Saattaisin raivostua niin pahasti että hävittäisin jotain yhtä tärkeää miehelle (joo väärin kostaa mutta voisin olla tuosta teosta niin silmittömästi vihainen)

Vierailija
10/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Jos ei oo trolli, mies vaihtoon.

Toisen tavaroita ei heitetä pois ilman, että toinen tietää asiasta (koskee myös naisia). Mullakin on muistoja eksästä ja valokuvia, jossa me jopa pussaillaan. En mä ala menneisyyttä unohtamaan sen takia, että seurustelen uuden kanssa.

Vierailija
11/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään antaisi anteeksi. Enkä luottaisi mieheen enää yhtään. Vaikea olisi tuollaisen jälkeen jatkaa suhdetta.

Vierailija
13/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vähintään puhuttelu tuosta, jos ei jopa pihalle. Ei toisen tavaroita saa heittää pois noin ilman lupaa. Silti kyllä ihmetyttää, miksi koet tarpeelliseksi säilyttää jossain laatikossa exään liittyviä asioita?

Vierailija
14/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kerro keneltä koruni olen saanut. Enkä pidä niitä arvokkaina muistoesineinä. Eli ihan aiheesta mustasukkainen, muttei silti olisi saanut hävittää laatikkoa.

Vierailija
15/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa anteeksi tavaroiden penkomisen, jopa kirjeiden lukemisen. En tuhoamista.

Voisin itse pahoittaa mieleni jos miehellä olisi sellainen muistolaatikko (ei lapsista vaan eksän armeija-aikaisia kirjeitä) ja aikanaan niin teinkin. Miksi joku haluaisi säilyttää niitä kaapissa vielä vuosien jälkeen? Itse ajattelisin kauhulla, jos jollakin miehellä olisi minun kirjeitäni vielä tallella. Ne olivat vielä todella noloja, kun mies niitä minulle luki. Mies päätti itse polttaa sen kaiken vanhan. Sanoi että halusikin päästä siitä eroon. Siitä on jo n. 20 vuotta eikä ole koskaan riidassa noussut esiin että olisi katunut.

Vierailija
16/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais ikinä anteeksi. Mun avomies ei taida tietääkään että kukkatasona toimiva iso puuarkku on täynnä mun kaikenlaista muistotavaraa vuosien varrelta. Hän muutti mun luo 3 vuotta sitten eikä laatikkoa ole tarvinnut kertaakaan siirtää. En tiedä onko hän ikinä katsonut sinne mutta eipä ole ikinä kysynytkään onko sen sisällä jotain.

Vierailija
17/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltin kaiken mikä vaan paloi, olin säilyttänyt yli 20v. En tiedä miksi, turhaa painolastia. Enkä halunnut niitä kenenkään vieraan käsiin. Korut laitoin metallinkeräykseen, siinä jollekin romunseulojalle mukava yllätys. Tiedän että koruja sieltä löytyy aika ajoin. Jos olis olleet kultaa olis voinu vaihtaa romukullaksi. Aivan turhaa näitä säästää laatikossa.

Mutta jos joku poikaystävä olis hävittänyt, olis saanu lähtöpassit. Kelle voi tulla edes mieleen...

Vierailija
18/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi ikinä anteeksi, suhde olisi ohi.

Jokaisella meistä on elettyä elämää ja muistoja, on ihan ok säilyttää jotain menneistä ajoista ilman että se olisi millään tavalla uhka uudelle suhteelle tai tarkoittaisi ettei ole päässyt exästä yli. Minua ei haittaisi jos mies on säilyttänyt tavaroita entisestä elämästään.

Lisäksi en tee mitään puolisolla joka on sairaalloisen mustasukkainen ja katsoo asiakseen hävittää omaisuuttani selkäni takana. Kontrolloiva käytös ei luultavasti jää siihen, vaan tulevaisuudessa saattaa ilmetä elämän ja menojen rajoittamista ym. ongelmia.

Vierailija
19/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän antamia koruja, what :D ? 

Miksi säilytät exän antamia koruja? Käytätkö vielä? Vai hamstraatko maallista mammonaa pahan päivän varalle? Vai mitä ihmettä?

Vierailija
20/30 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs säilytit. Otitko niillä orkkuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan