Miksi joitakin ihmisiä häiritsee toisten liikunnan harrastaminen, aktiivisuus?
Eräskin työkaverini laittaa koko ajan minulle viestejä FB:n kautta, että mihin sulla on aina niin kiire, taikka miksi et levähtäisi tänään? miksi pitää aina rehkiä? itse polttelee tupakkaa ja makaa sohvalla illat.
Tuntuu että tv.n tuijotus on joidenkin mielestä sopivampaa kuin urheileminen, miksi ihmeessä? Mikä aktiivisessa ihmisessä on niin vastenmielistä.
Kommentit (11)
Koska jokainen normaali ihminen tajuaa, kuinka helposti ap:n kaltaiset suorittajat joutuvat ns. jatkuvaan ylirasitustilaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 07:14"]
Koska jokainen normaali ihminen tajuaa, kuinka helposti ap:n kaltaiset suorittajat joutuvat ns. jatkuvaan ylirasitustilaan.
[/quote]
en minä mikänä suorittaja ole. Tämä elämäntapani minulla on ollut jo 20v. ja nuorena kilpaurheilin, miksi ihmeessä olisin hyljännyt oman, itselle sopivan elämäntapani?
Minä en taas ymmärrä kuinka joku heittää elämänsä makoilemalla, tuhoaa terveytensä menemään, epäterveellusellä elämäntavalla kuten just tupakanpoltolla. luulisi että se jos mikä stressaa.
Ei minua toisten liikunnat häiritse, mutta se jatkuva kouhotus elämäntyylistään ja ruokavaliostaan ja salikäynneistään yhteisillä tapaamisilla/Facebookissa on rasittavaa. Tulee vain sellainen olo, että yrittää kiillottaa sädekehäänsä, eikä ketään oikeastaan kiinnosta muiden liikkumiset.
Jokainen liikkukoon niiin paljon kuin huvittaa. Eipä tuo ole minulta pois.
Mua ainakin lapsena häiritsi vanhempien liikuntaharrastukset. Olisin kaivannut enemmän heidän läsnäoloaan. Ehkä joskus käy mielessä kokevatko urheiluhullujen kavereiden lapset samaa...
No kyllä minä mainitsen jos olen ollut jossain tosi kivassa liikuntatapahtumassa, muuten en vouhakaa, ja minulla on kuvia seinälläni niistä.
Mutta päivityksistäni ei kukaan voi päätellä, kuinka paljon minä liikuntaa harrastan. Tämä työkaverini sen tietää kyllä, koska olemme samalla työpaikalla, mutta en vouhkaa niistä, se on ollut osa minun elämäntapaani aina.
Tämä työkaverini ei harrasta liikuntaa ollenkaan. Mutta se jatkuva dissaaminen asiassa, ärsyttää.
ap
minulla ei ole lapsia, työkaverillani niitä on 4. Hän on yh.
ap
Ja päinvastoin?
Miksi se on niin hirveää, etten joka päivä rehki ja kuntoile?