Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitseeko miehesi kysyä lupaa kavereidensa yökyläilyyn?

Vierailija
28.02.2019 |

Kysymys otsikossa

Tarvitseeko miehesi kysyä lupaa kavereidensa yökyläilyyn?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Meillä lapset kävi yökylässä kun oli at pieniä. En ole kuullut että tätä miesten kesken harrastetaan!?

Olenko jotenkin liian vanha vai onko palstailijat jotai teinejä että edelleen yökyläillään?

Kyllä meillä ainakin käy miehen lapsuuden kavereita, hänen veljiään ym kylässä. Ja kun välimatkat on pitkiä niin ovat aina myös yötä.

Ja EI. Mieheni ei tarvitse minun lupaa. Mutta kyllähän hän näistä on aina minun kanssa etukäteen keskustellut.

N41

Sukulaiset on erikseen, niitä kun ei kumpikaan oikein voi kieltääkään. Mutta oikeesti yökyläilyy on tehty lapsena ja jos joku kaukaisempi tuttu haluaa tulla niin tottakai saa tulla. Kysyjä taitaa olla vähän teini...

Vierailija
22/23 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kysellä lupia, mutta ilmoittaa pitää etukäteen, mielellän hyvissä ajoin. Yllätysvierailut ei ole kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy harvoin ketään. Jos kerran vuodessa joku kaveri ilmottaa tulevansa käymään ni kyllä mä mielelläni vierashuoneen valmistelen, ruoat laitan ja saunan lämmitän. Ei miehen siis tosiaan tarvi kysyä kaverin vierailuun lupaa. Toki jos joku alkais useemmin täällä pyörimään niin alkais ärsyttää.