Suositelkaa selvännäkijää/ennustajaa
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Iiris olikohan Roine, jo edesmennyt näki sieluuni ja tulevaisuuteen. Ei ottanut rahaa, sai jättää lähtiessä eteisessä olevaan maljaan ja jäinkin. Muistaako kukaan käyneensä hänellä?
Mun äiti kävi. Kysyi elääkö pitkään. Iiris vastasi että olet isän tyttö. Äidinisä kuoli 91v ja äidinäiti 68v ja äiti nyt 87.
Rajatiedon auttava puhelin: Sunnuntaisin klo !8.00 - 21.00
varmasti löytyy näkijöitä, meedioita ym
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hulluja.
Miehethän ei noita ennustuksia tarvitse mihinkään.
Vai ei muka tarvitse, niin moni mieskin soittanut näkijälle.
Stiina Sahari on mukava. Suositus 👍
En jaksa enää käydä, kun ei mitään hyötyä. Elämä menee miten menee. Mitä sitä tietämään etukäteen, mitä tapahtuu.
Rajatiedon auttavasta puhelin palvelusta sain apua, kun "tarttui" outo energia mukaan erään henkilön luota, kamalaa kun olin nukahtamassa niin musta pieni "olento" kurkisti siinä(säikähdin ja suutuin) sain apua siihenkin sieltä.
Ja jos esim: näkijä ei näe teille asioita, syy voi olla "ettei saa kertoa" niistä. SE on pahempi, jos näkijä kertoo ikävät asiat sinulle.
Ja haluaako kaiken itse tietääkään ?
Itse kysyisin, näetkö mitään iloista minulle tulevaksi ?
Vierailija kirjoitti:
Itse kysyisin, näetkö mitään iloista minulle tulevaksi ?
Esim 2 viikon sisällä ?
Vierailija kirjoitti:
Rajatiedon auttava puhelin: Sunnuntaisin klo !8.00 - 21.00
varmasti löytyy näkijöitä, meedioita ym
Googlettaa tuo ..
Älkää kääntykö ennustajien / selvännäkijöiden puoleen, ovat demoneiden, ( pahojen henkien) kanssa tekemisissä. Raamattu varoittaa ja kieltää kaikenlaisen ennustamisen ja noituuden.
Kääntykää Jumalan puoleen. Pyytäkää että Jumala antaisi teille uskon, Jeesus tulisi elämäänne ja antaisi teille turvan ja rauhan.
Kaikkea hyvää!
No joo vesisadetta ja aurinkoa. Voipi olla kylmää ja lämmintä. Pilviä ja ei pilviä. Tässä näin alkuun mutusteltavaksi.
Emme suosittele Sinulle mitään tuollaista humpuukia, mutta ehkä voisit kuitenkin käydä psykiatrilla tutkituttamassa itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Emme suosittele Sinulle mitään tuollaista humpuukia, mutta ehkä voisit kuitenkin käydä psykiatrilla tutkituttamassa itsesi.
Miksi kitiset täällä?
Ihmettelen, ettei ihmiset enempää kerro kokemuksistaan. Mitä olen ymmärtänyt, niin nämä linjat ovat hyvien näkijöiden kohdalla erittäin suosittuja. Eli ihmiset soittaa PALJON! Itse en vaan usko, että jos olis vaan huijausta, että olisi niin suosittuja nämä palvelut. Päinvastoin niille on tässä ajassa paljon tilausta.
Älä usko tommoisiin se on eksytystä. Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Suosittelisin, jos sellaisia olisi olemassa.
Eija Nikko, muutaman kerran olen kysellyt ja on kertonut sellaisia asioita mitä kukaan ei olisi voinut tietää tai arvata, mitä en edes itse uskonut. Enkä johdatellut mitenkään vahingossakaan ja aika tarkasti on sanonut.
Onko unilista kokemuksia